Årsberetninger

Borgerrådgiveren afgiver årligt en beretning og status til Borgerrepræsentationen med forslag til, hvordan kommunen kan yde en bedre sagsbehandling og service.

Beretningen indeholder eksempler på generelle problemstillinger fra de klager, der er indkommet i løbet af året. Beretningen afgives til Borgerrepræsentationen for at gøre politikerne opmærksomme på, hvor i kommunen der er plads til forbedringer.

Følg med i Borgerrådgiverens arbejde og få tilsendt nye udgivelser

Kontakt

Borgerrådgiveren

Tietgensgade 31A, 1. sal

1704 København V

Klag til Borgerrådgiveren

Til borgere:
Gå til klageblanket (log på med MitID, udfyld og send digitalt)


Til virksomheder:
Gå til klageblanket (log på med din virksomheds MitID/lokal IdP)

E-mail: borgerraadgiveren@kk.dk

Almindelig e-mail sendes ikke krypteret. Vi foreslår derfor, at du skriver sikkert til os (via Digital Post), hvis du sender oplysninger, som bør beskyttes, fx dit cpr-nr. eller oplysninger om private forhold.

Åbningstider

Mandag-fredag kl. 10-15 (eller efter aftale)
Onsdag dog lukket for telefonisk henvendelse.