Om hjemmesiden

Hjemmesiden skal gøre det nemt at finde informationer og betjene dig selv.

Hjemmesiden er delt op i fem overordnede sektioner, hvor vi skelner mellem:

Borger henvender sig borgere, der ønsker at gøre brug af kommunens digitale service. Her får borgeren alt, hvad der er nødvendigt at vide, når de er bosiddende i kommunen, herunder obligatorisk selvbetjening (omfatter ikke dig, der er fritaget fra Digital Post) og andre selvbetjeningsløsninger, som kommunen udvikler til fagområderne. 

Erhverv henvender sig til erhvervslivet med information og selvbetjening. Her finder du erhvervsrettet dialog samt hjælp til virksomheder.

Brug byen guider til kultur- og fritidstilbud i byen. Hertil kan du også finde information til projektstøtte.

Politik er sektionen, hvor du finder information om kommunens politiske organer, dagsordener og mødereferater.

Om kommunen er sektionen, hvor du finder fakta om kommunens organisation og økonomiske forhold.

Vi offentliggør ikke fortrolige eller tavshedsbelagte oplysninger på kommunens hjemmeside.

Ris og ros til hjemmesiden

Har du ris eller ros til hjemmesiden, hører vi meget gerne fra dig. Skriv til os i Team Web via linket "Kontaktformular" nederst på siden.

Vær opmærksom på, at du ikke kan forvente et svar retur, men at vi nok skal behandle din feedback. Har du et konkret spørgsmål, kan du i stedet ringe til Borgerservice på telefon 33 66 33 66.

Hjælp os med at forbedre hjemmesiden

Team Web

Borups Allé 177

2400 København NV

Bemærk at denne kontaktformular kun er målrettet henvendelser om funktionalitet på hjemmesiden. 

Se oversigt over kontakter til kommunen for andre henvendelser.