Søg tilskud til tegnsprogstolk
Det er enten din egen eller tolkeleverandørens opgave at søge om at få udbetalt tilskuddet. Processen afhænger af, om du har bestilt tolken hos en ekstern leverandør, eller om han eller hun er ansat i din virksomhed.
Sådan gør du, hvis tolken er bestilt hos ekstern leverandør
Det er tolkevirksomheden, der skal søge om at få udbetalt tilskuddet. Det foregår på denne måde:
- Send en e-faktura via virk.dk eller jeres regnskabsprogram. Fakturaen skal indeholde EAN-nummer, og følgende bruger-id skal fremgå af fakturaen: ”POGR”.
- Udfyld 'Kvitteringsskema for tegnsprogstolk', og vedhæft det til jeres faktura.
Vigtigt: Arbejdsgiver og tolkebruger skal underskrive skemaet.
Har du spørgsmål til ekstern tegnsprogstolk?
Ring til Ydelsesservice København på 82 54 44 48.
Telefonen er åben alle hverdage kl. 13-14.
Søg tilskud til tegnsprogstolk (ekstern)
Sådan gør du, hvis tolken er ansat i din virksomhed
- Download, og udfyld blanketten.
- Vedhæft lønsedler som dokumentation.
- Send det til os via Digital post (som du finder nederst på siden) eller almindelig post til Ydelsesservice København, Løntilskudsafdelingen, Postboks 210, 1502 København V.
Har du spørgsmål til en tegnsprogstolk, der er ansat i din virksomhed?
Ring til løntilskudsafdelingen på 82 54 44 00.
Telefonen er åben alle hverdage kl. 10-12.
Søg tilskud til tegnsprogstolk (ansat i din virksomhed)
Åbner en dialog.Kontakt
Ydelsesservice København
Telefontider
Mandag
10:00 - 12:00
Tirsdag
10:00 - 12:00
Onsdag
10:00 - 12:00
Torsdag
10:00 - 12:00
Fredag
10:00 - 12:00
Adresse:
Ydelsesservice København
Postboks 210 new-line 1502 København V