Kvittering til Privat Pasning
Kvittering til Privat Pasning
Åbner en dialog.Spørgsmål og svar om digitale kvitteringer
Vis alle
Hvordan udfylder eller godkender jeg kvitteringer til Privat Pasning?
I blanketsystemet kan du kun udfylde og godkende, hvis du har den seneste opdaterede internetbrowser installeret. Kontakt INFO-team ved fejl.
Sådan udfylder du kvittering til Privat Pasning:
- Forælder udfylder blanketten med MitID, der automatisk sendes til den private passers digitale post.
- Den private passer modtager en besked i Digital Post med et link til den udfyldte blanket. Den private passer skal klikke på linket og logge ind og godkende kvitteringen.
- Privat Pasning modtager kvitteringen, når begge parter har godkendt digitalt.
Hvordan udfylder jeg en kvittering, hvis jeg ikke har MitID?
Hvis du ikke har MitID og er fritaget for Digital Post, kan du kontakte INFO-team og få tilsendt en kontrakt, kvittering eller ophørsblanket.
Hvordan finder jeg mine indsendte kvitteringer?
Du kan finde din indsendte kvittering på selvbetjening.kk.dk Kvitteringen vil blive slettet efter 30 dage.
Vær opmærksom på at du skal gemme en kopi af kontrakten og kvitteringerne for den månedlige betaling til den private passer i minimum 5 år.
Privat Pasning indberetter den private passers indtægt til SKAT hver måned.
Kvittering til Privat Pasning
Kontakt
Privat Pasning
Nyropsgade 7
1602
København V
Telefontider
Tirsdag
10:00 - 13:00
Torsdag
13:00 - 17:00
- Privat Pasning er lukket fra den 24. december 2024 til og med den 1. januar 2025.