Indkøbsordning
Indkøbsordning foregår ved, at du bestiller dine dagligvarer hos en de to private indkøbsleverandører, som efterfølgende leverer varerne på din bopæl.
Hvis du selv kan bestille dagligvarer på internettet, skal du gøre dette.
I særlige tilfælde kan du få hjælp til at bestille dine dagligvarer ligesom indkøbsleverandøren kan sætte dine varer på plads, når de ankommer til din bolig. Dagligvarer leveres én gang om ugen i tidsrummet kl. 8.00- 18.00, og du vil på forhånd blive oplyst om, hvornår på dagen varerne kommer.
Praktiske oplysninger
Pris (2024)
Der er ingen egenbetaling, men du betaler selv for varerne.
Frit valg af leverandør
Du kan frit vælge, hvilke af de to private indkøbsleverandører du ønsker at bruge.
Find en oversigt over leverandører
Sagsbehandlingsfrister
Lovgivning: Serviceloven §83
Tidsfrist for afgørelse: Inden for 10 hverdage
Iværksættelse af indsats efter afgørelse: Inden for 1-2 uger
Ved akut behov sættes hjælpen i gang med det samme.
Læs mere om sagsbehandling i Københavns Kommune