Invitation til borgermøde om nattelivet i Københavns Kommune
Til mødet er Kultur- og Fritidsudvalget, Teknik- og Miljøudvalget, lokaludvalgene, branchen, politiet, beboerforeninger og andre relevante aktører også inviteret.
På mødet vil der bl.a. være dialog om:
- Hvordan kan initiativer i restaurations- og nattelivsplanen igangsættes bedst muligt sammen med byens borgere og aktører?
- Hvad skal et fremtidigt partnerskab for natteliv kunne? Hvordan kan det udvikles og organiseres?
Alle gældende areal- og afstandskrav samt øvrige forholdsregler i relation til Covid-19 vil naturligvis blive overholdt.
Venlig hilsen
Kultur- og Fritidsforvaltningen
Tid og sted
Onsdag den 25. august 2021 kl. 17.30-19.30
Caféen på Blågårds Plads, Støberiet, Blågårds Plads 5, 2200 København N
Tilmeldingsfrist
Mandag den 23/8 2021 til Clara Mølsted Zapffe pr. mail på sa5c@kk.dk
Ved tilmelding bedes du oplyse navn og hvis du deltager fra en organisation/udvalg/o.a. af hensyn til facilitering af mødet.
Kontakt
Borgmester- og Direktionssekretariat
Rådhuspladsen 1
1550
København V