Web- og kommunikationsmedarbejder til Center for Ledelse og Kommunikation (projektansættelse)
Søg jobbet
Vi har brug for en selvkørende og erfaren kollega, der kan koordinere, udvikle og implementere et nyt kommunikationsunivers for frivillige på tværs af Københavns Kommunes forvaltninger.
I Københavns Kommune har frivillige københavnere gennem tiden hjulpet udsatte børn og unge ind i foreningslivet, afviklet kulturarrangementer eller støttet en medkøbenhavner med demens som aktivitetsven. Der er mange muligheder for at blive frivillig i vores kommune, og vi ønsker at gøre det nemmere at finde netop dét sted, hvor frivillige kan gøre en forskel for deres by.
Derfor søger vi en kollega, der kan skabe sammenhæng, overblik og god formidling til de fremtidige, frivillige københavnere. Der er tale om en projektansættelse på seks måneder.
Hvem leder vi efter?
Vi leder efter en kollega, som har erfaring med opbygning af webuniverser, som kan udforme og drive større samarbejdsprojekter på tværs af kommunens forvaltninger og som har blik for den gode brugerrejse og formidling – gerne hele vejen rundt fra byrum til SoMe til web.
Du skal navigere mellem forvaltningernes webstruktur og sikre, at webuniverset lever op til gældende regler for fx tilgængelighedskrav eller sprogpolitik. Derfor har du en stor fordel, hvis du allerede kender kommunens web setup.
Vi forestiller os, at du
- har en videregående uddannelse som cand.comm., cand.mag. eller lignende
- kan selvstændigt drive projekter med samarbejdspartnere fra forskellige forvaltninger og har erfaring med kommunale godkendelsesprocesser
- har indgående kendskab til Drupal, Sharepoint, Canva, Microsoft- og Adobepakken
- har blik for den gode, driftssikre løsning som nemt kan opretholdes efter projektets afslutning
Om os
I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune har vi ansvaret for sundhedstilbud til alle københavnere og for omsorgs- og plejetilbud til alle over 65 år. Vores hverdag handler om mennesker – og det giver så meget mening. Vi arbejder for, at alle københavnere skal have lige muligheder for at leve sunde, selvstændige og værdige liv.
Du bliver en del af Afdeling for Kommunikation og Presse, som hører hjemme i Center for Ledelse og Kommunikation. Vi har ansvaret for intern kommunikation, ekstern kommunikation og presse, og vi sidder i rådhusets måske bedste lokaler i hjørnet ud mod HCA Boulevard og Rådhuspladsen. Du refererer til kommunikations- og pressechefen.
Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er en projektansættelse på seks måneder, og ansættelsesstedet er Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte kommunikationspartner Sarah Mentzler på 30 70 13 87 eller mail qa3a@kk.dk
Søg via linket senest fredag den 13. december 2024
Vi forventer at holde samtaler i uge 51.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.