Udviklingskonsulent til Københavns Kommunes Genbrugslager
Søg jobbet
Er du klar til at tage aktiv del i den grønne omstilling på Danmarks største arbejdsplads, har du erfaring med projektledelse og innovation, og motiveres du af at skabe bæredygtige løsninger? Så er du måske vores nye udviklingskonsulent
Københavns Kommune har etableret et stort genbrugslager for inventar, som gør det muligt for kommunens forvaltninger at genbruge møbler frem for at købe nyt. Lageret har allerede haft stor succes, og vi søger derfor en medarbejder, der kan stå i spidsen for at videreudvikle og optimere lagerets aktiviteter.
Om stillingen
Som udviklingskonsulent får du ansvaret for at udforske og implementere nye udviklingsmuligheder for genbrugslageret, så det fortsat kan være en vigtig del af kommunens bæredygtighedsindsats.
Dine primære arbejdsopgaver vil være
- udviklingspotentialer – du identificerer og realiserer nye muligheder for lageret såsom genanvendelse af materialer, produktudvikling, forretningsudvidelse og etablering af samarbejder både internt og eksternt.
- ekstern repræsentation – du er kontaktperson og talsmand for genbrugslageret ved henvendelser fra eksterne interessenter.
- samarbejdsrelationer - du opbygger og vedligeholder relationer til relevante partnere på tværs af kommunens enheder og eksterne aktører.
- EU-projektledelse – du repræsenterer København i EU-projektet “Circular Economy Office” og sikrer fremdrift, kvalitet, afrapportering og udvikling af projektet herunder opfyldelse af formelle krav og refusion. Forvent noget rejseaktivitet.
- projektledelse – du leder projekter gennem alle faser og sikrer succesfuld gennemførelse.
- kommunikation og formidling – du præsenterer lagercasen internt og eksternt og bidrager til kommunens grønne profil.
- daglig drift og udvikling – du sparrer med teamet om optimering af lagerets daglige drift.
- løbende rapportering – du orienterer ledelsen om igangværende og fremtidige opgaver og præsenterer nye udviklingsmuligheder.
Om dig
Vi søger en kandidat med en relevant uddannelsesbaggrund inden for forretningsudvikling, agil projektledelse og solid erfaring med projekt- og programledelse.
Derudover forestiller vi os, at du
- har en stærk interesse i den grønne omstilling og ønsker at gøre en forskel.
- har succes med at gennemføre innovationsprojekter fra start til slut.
- er resultatorienteret og erfaren med komplekse projekter.
- besidder stærke kompetencer inden for både forretningsudvikling og kommunikation.
- evner at skabe engagement og fremdrift i projekter gennem godt samarbejde.
- er analytisk, metodisk stærk og god til at bevare overblikket.
- har erfaring med at arbejde med mange forskellige faggrupper og er dygtig til interessenthåndtering.
- kommunikerer klart og præcist – både skriftligt og mundtligt på alle organisatoriske niveauer.
- har kendskab til politiske processer og god procesforståelse.
En projektledercertificering (fx IPMA, Prince2, Halfdobble eller lignende) vil være en fordel.
Om os
Du bliver en del af enheden Effektive Kvadratmeter under Københavns Ejendomme, der arbejder strategisk med bæredygtighed og arealoptimering i kommunen.
Vi er en tværfaglig enhed med cirka 30 medarbejdere, og dit primære arbejdssted vil være både på Borups Allé og genbrugslageret i Glostrup.
Genbrugslageret er en inspirationskilde for både nationale og internationale besøgende, og du bliver en del af et lille dedikeret team på fire-fem medarbejdere, der står for den daglige drift.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en tidsbegrænset projektansættelse på 18 måneder med ansættelse i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme, Center for Ejendomme.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn-principper.
Ansættelse er fra den 1. januar 2025 eller snarest muligt.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV.
Ansøgningsfrist og yderligere information
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Kristine Dose på 5184 3093 eller kontorchef Jacob Sten Jensen på 2199 6028.
Søg via linket senest søndag den 17. november 2024
Samtaler afholdes i uge 47-48.
Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2.
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk