Teknisk stærk webmedarbejder til håndtering af bookingsystem i Afdelingen for Bæredygtig Udvikling

Søg jobbet

It og kommunikation
Deltid - alt under 37 timer
Tidsbegrænset job (vikariater, projektstillinger mv.)

Om Afdelingen for Bæredygtig Udvikling
Afdelingen for Bæredygtig Udvikling er et praksisbaseret videncenter i Københavns Kommune, der har til formål at uddanne og inddrage børn og unge fra 0-18 år i bæredygtig dannelse. Forankret i Fagligt Center under Børne- og Ungdomsforvaltningen leverer vi faglig support til skoler, institutioner og eksterne samarbejdspartnere. Vi understøtter politikere og forvaltningen med strategisk viden indenfor den UBU (Uddannelse for Bæredygtig Udvikling). Afdelingen består af 43 engagerede medarbejdere og ca. 40 studerende, der arbejder på tværs af vores syv læringsmiljøer i København.

Vi søger en teknisk stærk webmedarbejder til vores tværgående team VUK (Videncenter, Udvikling og Kommunikation), hvor vi pt. er fire medarbejdere. Din primære opgave vil være at sikre; at vores nuværende bookingsystem fungerer optimalt, den daglige drift af bookingsystemet, dialog med teknikere, medarbejdere og brugere, hjælpe med diverse ad hoc-opgaver samt internt i ABU være med til at facilitere overgangen til et nyt fælles bookingsystem i Børne- og Ungdomsforvaltningen fra januar 2026.

Ansvarsområder

  • Bookingsystem: Sikre, at alle nødvendige rettelser i det nuværende bookingsystem bliver implementeret, og at deadlines overholdes. Du vil være i dialog med brugere, tekniske medarbejdere og interne teams.
  • Nyt fælles Bookingsystem: Ansvarlig for implementeringen af et nyt tværgående bookingsystem i Børne- og Ungdomsforvaltningen, som skal være klar til januar 2026. Du skal sikre en smidig overgang og være med til at facilitere processen internt på tværs af teams.
  • Systemejer af FISKK: Ansvarlig for, at ABU overholder alle krav til vedligeholdelse af vores bookingsystem.
  • Statistik og Data: Løbende forbedre vores bookingsystem og trække relevante data, herunder udarbejdelse af en årlig statistikrapport.
  • Daglig drift: Sikre at bookingsystemet fungerer, hjælpe brugerne samt indgå i dialog med teknikere, medarbejdere og brugere ved evt. systemfejl.
  • Ad hoc-opgaver: hjælp til ad hoc-opgaver indenfor rammen.

Kompetencer

  • Teknisk forståelse: Du har solid erfaring med websystemer og er komfortabel med at arbejde i teknisk komplekse miljøer.
  • Projektfacilitering: Du har erfaring med at facilitere projekter, især i forhold til implementering af it-systemer, og kan sikre en gnidningsfri overgang.
  • Kommunikation: Du er dygtig til at kommunikere med både tekniske teams og ikke-tekniske brugere og kan formidle komplekse informationer på en forståelig måde.
  • Dataanalyse: Du er i stand til at trække og analysere data samt udarbejde rapporter baseret på disse data.
  • Selvstændighed: Du er proaktiv og kan arbejde selvstændigt med ansvar for flere forskellige opgaver på én gang.
  • Brugerfokus: Du har en stærk forståelse for brugernes behov og kan tilpasse systemer og løsninger, så de er intuitive og brugervenlige.

Vi tilbyder en spændende stilling med stort ansvar og mulighed for at præge vores bookingsystem. Du bliver en del af et tværgående team, hvor dine tekniske kompetencer vil blive værdsat og brugt til at forbedre systemet og brugeroplevelser.

Ansættelsesvilkår
Ansættelsesperioden er fra den 15. november 2024 til og med 31. december 2025. Arbejdstiden er på 25 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst. Arbejdslokationen er Hans Nansens Gård, Gyldenløvesgade 15, 1600 København V. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest og tager referencer.

Mere information
For yderligere information kontakt Tenna Hansen på 24 65 47 87/px1j@kk.dk. Læs også mere om os her.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.
Vi ser frem til at høre fra dig.

Søg via linket senest torsdag den 31. oktober 2024