Tekniker med logistikerfaring til Hjælpemiddelcentret i Københavns Kommune

Søg jobbet

Drift og service
Pleje og sundhed
Fuldtid
Fastansættelse

Vil du bruge dine tekniske færdigheder til at gøre en forskel for borgere i Københavns Kommune? Har du lyst til en spændende og alsidig stilling, hvor du kan kombinere din tekniske ekspertise med din lyst til at gøre hverdagen lettere for andre?

Så er det måske dig, vi søger, som vores nye tekniker. 

Om jobbet 
Hos os bliver du en del af et kompetent team af erfarne teknikere, der hver dag arbejder for at sikre, at borgere i Københavns Kommune har adgang til velfungerende tekniske hjælpemidler.

Sammen har I ansvaret for at koordinere og udføre dagens opgaver, som primært handler om

  • reparation af tekniske hjælpemidler som kørestole, rollatorer, hospitalssenge, bade-/toiletstole, lifte og el-scootere
  • kvikservice 
  • arbejde på værkstedet med klargøring og tilpasning af kørestole samt lagerføring af reservedele og udstyr

Du planlægger selv din dag, så du når de aftaler, du har indgået med dine kollegaer. Samtidig er du med til at sørge for, at værkstedet fremstår ordentligt. 

Du bliver en del af en velfungerende afdeling med 19 dedikerede kolleger med forskellige faglige baggrunde. Der vil også være administrative opgaver som dokumentation og registrering i vores systemer, så vi sikrer høj kvalitet og overblik. 

Du kan med fordel se videoen om stillingen her.

Vi leder efter dig, der

  • har håndværksmæssig baggrund eller erfaring inden for metalområdet 
  • har sundhedsfaglig uddannelse eller en anden sundhedsfaglig baggrund, fx SOSU-assistent 
  • har erfaring med logistikstyring  
  • er empatisk og møder kollegaer og vores borgere med respekt, værdighed og ordentlighed 
  • tager ansvar og har et selvstændigt drive 
  • kan bibeholde overblikket i pressede situationer og levere inden for aftalt tid 
  • er rutineret IT-bruger i Windows-baserede systemer 
  • har en god ordenssans 
  • er fysisk robust og kan håndtere tunge løft 
  • er god til at kommunikere på dansk både skriftligt og mundtligt 
  • er omstillingsparat 
  • har kørekort kategori B 

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads, der giver dig mulighed for at udforske og udvikle dig inden for hjælpemiddelområdet 
  • et godt arbejdsmiljø med fokus på faglig og personlig udvikling 
  • gode arbejdsvilkår og personalegoder 
  • en grundig sidemandsoplæring, og løbende sparring med dine udekørende og hjemmegående kollegaer
  • tværfagligt samarbejde med gode kollegaer i et sundt arbejdsmiljø.
  • en fast fuldtidsstilling med fleksibel arbejdstid 

Hvem er vi? 
Vi er 116 kolleger, som løser alle facetter af opgaver inden for hjælpemiddelområdet på tværs af forvaltningerne i Københavns Kommune. Hjælpemiddelcentret er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.  

Vi er dygtige og engagerede kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og medindflydelse. Hele organisationen er præget af en venlig og imødekommende stemning, og det er vigtigt for os på Hjælpemiddelcentret, at både borgere, kollegaer og samarbejdspartnere føler sig set, mødt og taget hånd om. 

Du kan læse mere om vores hjælpemiddelservice her.

Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. 
Arbejdstiden udgør 37 timer ugentligt.  
Vi ønsker stillingen besat snarest muligt.  

Mere information  
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jimmi Jensen på 51 21 78 53.  

Søg via linket senest fredag den 9. maj 2025
Vi forventer at holde samtaler i uge 21.