Systemejer til Telefoni-teamet i Koncern IT
Vil du være med til at udvikle Københavns Kommunes telefoniløsninger? Kan du lide at sætte dit præg på forretningen og de tekniske udviklingsmuligheder?
Så er stillingen som systemejer i Telefoni-teamet måske noget for dig.
I Telefoni-teamet søger vi lige nu en systemejer med stærke tekniske- og administrative kompetencer.
Vi tilbyder et job, hvor du får en høj grad af frihed og et stort ansvar i opgaveløsningen. I teamet vil du opleve et tæt samarbejde med dine kollegaer, hvor der er stor kontaktflade til bl.a. brugere, leverandører og andre teams. Opgaverne løses i et alsidigt fagligt miljø, med en uformel omgangstone, i en kompleks og spændende politisk styret organisation.
Om dig
Som person har du nemt ved at begå dig både teknisk og i de fora, der naturligt hører til jobbet samt har et godt øje til organisationens behov. Du holder af at dele ud af din viden, og af at lære nye ting. Rollen er meget tværgående.
Som kommende systemejer skal du kunne begå dig på tværs af forvaltninger og med interessenter uden den store tekniske viden. Vi er finansieret af forvaltningerne, og det er vigtigt at deres behov bliver oversat til tekniske løsninger.
Du vil indgå i et team af systemejere, der varetager følgende opgaver
- Understøttelse af Københavns Kommunes kerneopgave gennem rådgivning og support om digitale løsninger på teleområdet
- Varetagelse af en portefølje af systemejerskaber indenfor teleområdet (det vil fx være kontaktcenterløsning, IP-telefoni samt applikationer og analyseværktøjer)
- Drift, vedligeholdelse, videreudvikling samt 2. level support af systemerne herunder at udarbejde risikovurderinger og indgå i beredskabsplan
- Test af systemet i forbindelse med udvikling og fejlsøgning
- Overholdelse af kommunens sikkerhedsregulativer
- Leverandørstyring, økonomistyring og kontrakthåndtering
- Deltagelse i aktuelle udviklingsprojekter
Det vægtes ydermere positivt at
- Du har erfaring med implementering og drift af Unified Comminication projekter og løsninger. Det vil være en fordel at have erfaring med Mitel eller andre teleprodukter. Du har en god forståelse for offentlige organisationer
- Du er god til interessenthåndtering
Er vi arbejdspladsen for dig?
Du bliver en del af et ambitiøst team med et stærkt sammenhold. Vi har et godt samarbejde om de daglige opgaver og der er rig mulighed for sparring.
Teamet er placeret i serviceområdet Den Digitale Arbejdsplads, hvor du og teamet samarbejder med andre agile teams om at udvikle end-to-end løsninger til vores mange og forskelligartede brugere i forvaltningerne. Vi har et samarbejdsorienteret miljø, som bærer præg af et stort tværgående engagement, hvor personlig udvikling og professionalisme er i højsædet.
Vi har travlt, og vi har det sjovt. Vi hjælper og passer på hinanden. Vi har fokus på både teknologi, forretning, vores brugere, kommunen og på den løbende udvikling af medarbejderne, services og processer.
I KIT Telefoni arbejder vi agilt inden for SAFe frameworket og har et tæt samarbejde, hvor vi hjælper hinanden med at vedligeholde og udvikle vores løsninger.
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt (inkl. frokost) og ansættelsesstedet er Borups Allé 177.
Vi har flekstid og tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst.
Du kan læse mere om Koncern IT som arbejdsplads her
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Christoffer Holch Knudsen på 24 81 95 29.
Vi glæder os til at læse din ansøgning samt CV.
Søg via linket senest onsdag den 26. marts 2025
Vi forventer at holde samtaler løbende.