Studentermedhjælpere til Center for Løn og Personale i Københavns Kommune

Søg jobbet

Drift og service
Politik og administration
Deltid - alt under 37 timer
Studenterjob/fritidsjob

Har du lyst til at prøve kræfter indenfor løn- og personaleområdet, så søger vi studentermedhjælpere.

Om Center for Løn og Personale
Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 250 medarbejdere fordelt på fire kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af teamledere. Vi har ambitioner om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration.

Opgaverne vil være indenfor løn- og personaleområdet, hvor du enten bistår en løn- og personalekonsulent med opgaver, eller selv arbejder med lettere sagsbehandling såsom sagsoprettelse, journalisering, udbetaling af tillæg samt diverse ad hoc-opgaver.

Vores omgangstone er åben og uformel, og vi har stort fokus på at skabe rammerne for psykologisk tryghed. Vi er ambitiøse og har vedvarende fokus på at udvikle vores opgaveløsning, både i forhold til kvalitet og automatisering.

Om dig

  • Du er i gang med en videregående uddannelse og har muligvis relevant erfaring inden for administration.
  • Du har både interesse og flair for at sætte dig ind i nye processer og systemer.
  • Du har lyst til at lære nyt og er initiativrig.
  • Du trives med teamsamarbejde og har en positiv tilgang til dem, du møder.
  • Du kan lide at have et stort selvstændigt ansvar i samarbejde med dit team.

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til Office 365, og evt. ESDH-system.

Udover det arbejder vi i følgende systemer: KMD Opus Vagtplan, Opus Løn (SAP), Service Now og e-Doc.

Ansættelsesvilkår
Ansættelsen finder sted i henhold til gældende aftale om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er studieaktiv. Den forventelige arbejdstid er 10-15 timer om ugen. Arbejdstiden er i dagtimerne og kan i samtale med din teamleder tilrettelægges fleksibelt, så det passer i forhold til dit studie.   

Tiltrædelse snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at ringe til kontorchef Peter Kronow på 2199 8940 eller teamleder Charlotte Christiansen på 2154 4217.

Søg via linket senest fredag den 26. juli 2024
Vi holder samtaler løbende.

Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.