Studentermedhjælpere til administrative opgaver hos Udeservering og Støj

Søg jobbet

Sagsbehandling
Andre arbejdsområder
Deltid - alt under 37 timer
Studenterjob/fritidsjob

Hos Udeservering og Støj søger vi 1-2 studentermedhjælpere, som skal løse en række administrative opgaver inden for offentlig forvaltning, og som også kan hjælpe til med nattevagter (torsdag-lørdag i tidsrummet kl. 18.00-5.00) i spidsbelastningsperioder.  

I Udeservering og Støj sagsbehandler vi alt fra støj fra byggepladser, tilladelser til udeservering samt støj- og lugtgener fra barer og restauranter. Vi er en sammensat enhed med mange fagligheder, som i fællesskab arbejder for at skabe en balance i byen. Hos os vil du få kendskab til, hvad der rør sig i København både i dags- og nattetimerne.

Om jobbet
Som studentermedhjælper får du et indblik i, hvad det vil sige at arbejde i en politisk styret organisation. Du får mulighed for at erhverve dig konkret erfaring med offentlig forvaltning som fx sagsbehandling, tilsynsarbejde, diverse administrative opgaver, miljøbeskyttelsesloven, vejloven m.m. Hvis det har din interesse, kan du få mulighed for at oparbejde kompetencer inden for støjmålinger, lydanalyser mv.

Jobbet indebærer kontakt med mange forskellige mennesker, og du skal derfor have lyst og evner til at kommunikere bredt og i et forståeligt sprog.

Dine arbejdsopgaver kunne fx være

  • at administrere digitale postkasser og besvare og fordele henvendelser
  • at understøtte sagsbehandling ved fx lettere sagsbehandling, indtegne arealer i GIS-kort, svare på borgerhenvendelser og udtrække sager til aktindsigter
  • diverse administrative opgaver, hvoraf en del vil være ad hoc-opgaver
  • nattevagter sammen med støjvagten

Om dig
Vi lægger vægt på, at du

  • er initiativrig, lærevillig og ansvarsbevidst
  • er indstillet på at løse mange forskellige opgaver
  • har kendskab til offentlig forvaltning
  • kan løse opgaver både i samarbejde med andre og selvstændigt
  • har gåpåmod til at tage fat på sager, herunder telefonisk kontakt med borgere
  • er udadvendt, dialogskabende og serviceminded
  • kan kommunikere klart og præcist både på skrift og i tale

Vi tilbyder, at du

  • bliver taget godt imod og får en grundig oplæring
  • får konkret erfaring med sagsbehandling, myndighedsarbejde og administrative opgaver generelt
  • får en dagligdag på et fælleskontor med høj faglighed centralt på Islands Brygge
  • får et godt indblik i offentlig forvaltning og administration
  • får et meningsfuldt arbejde, som gør en forskel for borgere og virksomheder i København

Om os
Udeservering og Støj er en enhed på omtrent 40 medarbejdere, hvis hovedformål er at sikre, at erhvervsdrivende overholder gældende lovgivning på området. Vi arbejder med afsæt i miljøbeskyttelses- og vejloven og fører blandt andet tilsyn med udeserveringer og støj fra virksomheder i København.

Ansættelsesvilkår
Vi ønsker stillingen besat fra den 1. oktober 2024 eller snarest derefter. Arbejdstiden vil være 15-20 timer om ugen. Der er fleksibilitet i forhold til arbejdsdage, eksamensperioder, ferie m.v.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med relevante faglige organisationer. Du får fleksible arbejdstider (flekstidsordning), mulighed for hjemmearbejde, en centralt beliggende arbejdsplads og en attraktiv pensionsordning. Din arbejdsplads er Udeservering og Støj, som er placeret i Njalsgade, København S, Teknik- og Miljøforvaltningen, Københavns Kommune.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Stine Ocariz på 2034 5026 eller enhedschef Sine N. Jochumsen på 2452 4305.

Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk.

Søg via linket senest mandag den 2. september 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 37.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.