Studentermedhjælper med gode GIS-kompetencer til Renhold og Driftsviden i afdelingen for Parker, Kirkegårde og Renhold

Søg jobbet

Politik og administration
Deltid - alt under 37 timer
Studenterjob/fritidsjob

Da en af vores dygtige studentermedhjælpere har fået nyt job, har vi en stilling ledig til arbejde med data og GIS.

Dine arbejdsopgaver bliver

  • Registrering og digitalisering af arealer, inventar og træer i GIS (vi arbejder i QGIS)
  • Feltdataindsamling
  • Redigering og opdatering af gravsteder i GIS for de fem kommunale kirkegårde
  • Produktion af kortmateriale i GIS
  • Mindre GIS-analyser og databaseforespørgsler
  • Andre registrerings- og databehandlingsopgaver.

Vores ønsker til dig
Det er en forudsætning, at du er studerende og har læst minimum et år på universitetet. Der er forskellige indgange til jobbet, men en vigtig forudsætning er erfaring med og et stort kendskab til GIS.

Vi forestiller os, at du er ved at uddanne dig til f.eks. landskabsarkitekt, naturforvalter, forstkandidat, geograf, ingeniør, landinspektør eller lignende. Du har interesse for data og kort, er hjælpsom, venlig og omhyggelig med dit arbejde. Desuden er du hurtigtopfattende og kan omsætte din tilegnede viden til handling. Du tager ansvar og følger dine opgaver til dørs. Udover GIS må du gerne have erfaring med Office-pakken, især Excel. Det er en fordel, hvis du har interesse for og kendskab til Københavns geografi og grønne områder.

Om Renhold og Driftsviden
I Renhold og Driftsviden har vi bl.a. fokus på at styrke hele afdelingen gennem smart og intelligent brug af data. Med indsamling, analyse og formidling af data understøtter enheden grundlaget for fakta- og vidensbaseret styring og udvikling af driften til gavn og glæde for københavnerne.

Enheden består af 24 engagerede og kompetente medarbejdere, som bidrager til en række forskellige opgaver, der har til formål at skabe indbydende og velfungerende byrum til mangfoldigt liv og brug, og på renholdningsområdet understøtter vi vores udførende drift på en række forskellige opgaver.

Du bliver en del af GIS-teamet i enheden, der består af fire GIS-konsulenter og to studentermedhjælpere – hvoraf du er den ene. I GIS-teamet har vi fokus på at opdatere, vedligeholde og udstille geografiske driftsdata, som bruges til at understøtte administration og planlægning.

Vi tilbyder
Vi har et arbejdsmiljø præget af høj faglighed, stort engagement og samarbejde. Vi har en uformel tone i enheden og godt kollegaskab. Du vil opleve afvekslende opgaver – og frihed under ansvar. Vi er fleksible mht. til studieophold, projektarbejde, eksamen m.v.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde.

Stillingen er til besættelse snarest muligt, og arbejdstiden er 15 timer om ugen f.eks. fordelt på to dage om ugen, evt. mere i ferieperioder.

Vi venter gerne på rette kandidat, men har et ønske om opstart pr. 1. november.

Arbejdssted
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, afdelingen for Parker, Kirkegårde og Renhold, enheden Renhold og Driftsviden.

Vi bor i Njalsgade på Islands Brygge, 2300 København S.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på mail eller sende en sms, og så vil vi ringe dig op.

Du kan kontakte

  • GIS-konsulent Jacob René Medborg på 2058 1037
  • Ingeniør Nora Carolina Palacios Romero på 2977 5066
  • Enhedschef Louise Zachariassen Meltz på 2124 7251

Søg via linket senest søndag den 6. oktober 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.