Struktureret administrativ medarbejder til Rengøringsfælleskabet i Københavns Ejendomme (barselsvikariat)

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Tidsbegrænset job (vikariater, projektstillinger mv.)

Vil du være med til at sikre, at hverdagen fungerer for over 1.350 rengøringsassistenter i Københavns Kommune?
I Support og Service arbejder vi for at skabe tryghed, struktur og høj kvalitet i den administrative understøttelse af Rengøringsfællesskabet. Nu søger vi en struktureret og engageret kollega, der har lyst til at bidrage med sine administrative kompetencer i et tæt og tillidsfuldt samarbejde på tværs af centret.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • håndtering af personalesager – herunder indberetning af ansættelser, fratrædelser og ændringer i timetal i vores fagsystemer
  • rådgivning og støtte til ledere i spørgsmål om overenskomster, forhåndsaftaler og arbejdstidsregler
  • gennemføre datatilsyn med fokus på at sikre, at medarbejderne får korrekt registreret deres arbejdstid og dermed den rigtige løn
  • daglig håndtering af administrative opgaver såsom styring af fælles postkasse, mødeplanlægning og referatskrivning
  • understøttelse af ledelsen gennem rapportering, analyser og databehandling

Stillingen giver dig mulighed for at få en alsidig og meningsfuld hverdag, hvor du både kan fordybe dig i administrative opgaver og samtidig bidrage til at forbedre processer og understøtte HR-funktioner. Du får frihed til at tage ansvar og bringe dine kompetencer i spil i et team, hvor vi hjælper hinanden og arbejder tæt sammen. Der er god mulighed for faglig udvikling, og du bliver en vigtig del af det maskinrum, der holder organisationen i gang.

Om dig
Der kan være mange veje ind i stillingen. Måske er du nyuddannet og klar til at tage fat, eller også har du solid erfaring med administrative opgaver. Det vigtigste er, at du har lyst til at lære, er nysgerrig og trives med at håndtere både rutiner og opgaver, hvor der behov for nytænkning.

Vi forestiller os, at du

  • brænder for at yde god service og formidle processer på en letforståelig og tilgængelig måde
  • har både overblik og sans for detaljen – også når det gælder gentagne eller komplekse opgaver
  • arbejder struktureret og kan planlægge og prioritere dit arbejde i en hverdag med mange opgaver i spil
  • samarbejder naturligt med andre og er ikke bange for at tage styring, når det er nødvendigt
  • bidrager med idéer og løsninger og har lyst til at udvikle både dine egne kompetencer og vores fælles praksis

Vi leder efter en kollega, der både har de rette kompetencer og som passer godt ind i vores sociale og samarbejdsdrevne enhed.

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads med høj faglighed og fokus på samarbejde, trivsel og udvikling
  • et stærkt fagligt og socialt fællesskab, hvor vi også har plads til grin og gode kollegastunder
  • en mulighed for at gøre en konkret forskel i hverdagen for både ledere og medarbejdere

Du bliver en del af Support og Service med 15 dygtige kolleger, der arbejder med tværgående drifts- og HR-opgaver i centeret. Vi lægger vægt på tæt samarbejde og sørger for, at der også er plads til humor i hverdagen. Support og Service eksisterer for at skabe tillid og tryghed omkring de administrative rammer i Rengøringsfællesskabet. Vi sikrer den stabile og effektive drift, der er en forudsætning for, at vores kolleger i centret kan fokusere på at levere rengøringsservice af høj kvalitet til københavnerne. Gennem struktur og støtte hjælper vi hele Rengøringsfællesskabet med at arbejde uden administrative forstyrrelser og skaber en sikker base for hele organisationen.

Om Rengøringsfællesskabet
Support og Service af en del af rengøringsfælleskabet. Rengøringsfælleskabet leverer, forbedrer og optimerer rengøringsydelserne i Københavns Kommune med fokus på både drift og fornyelse. Vi sikrer en høj rengøringsstandard og et godt arbejdsmiljø på tværs af vores mange lokationer, og vi arbejder løbende på at gøre vores løsninger smartere og mere effektive.

Vi er en organisation i bevægelse, der består af rengøringsledere, udviklingskonsulenter, dataanalytikere og ca. 1.350 rengøringsassistenter. Vi har fokus på tværgående samarbejde og arbejdsfællesskaber, og vi glæder os til at få dig med på holdet, hvor du kan bidrage til at styrke fællesskabet og skabe værdi for hele organisationen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer inklusive en halv times frokost og flekstidsordning. Stillingen er i udgangspunktet til besættelse den 1. juni 2025. Der er tale om et barselsvikariat med en forventet varighed på ét år. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest og tager referencer.

Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Support og Service Amanda Thu Nguyen på 29 42 26 73.

Søg via linket senest tirsdag den 29. april 2025 
Vi forventer at holde samtaler i uge 19. Der vil være test i forbindelse med rekrutteringsforløbet.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m². Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.