Servicemedarbejdere til toiletopsyn ved Teknik- og Miljøforvaltningen Københavns Kommune

Søg jobbet

Drift og service
Deltid - alt under 37 timer
Fastansættelse

Vil du være med til at holde byens toiletter med opsyn rene og derved give borgerne en god og tryg oplevelse, når de færdes i byens rum?

Parker, Kirkegårde og Renhold i Teknik- og Miljøforvaltningen har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m.

I enheden Toiletter søger vi kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Vores opgave er at sikre rene og trygge toiletbesøg på toiletterne beliggende ved henholdsvis Nyhavn, Amagertorv, Vesterbros Torv, Rådhuspladsen, Trianglen, Israels Plads og Nørreport.

Vi søger fire nye kolleger til fastansættelse som toiletopsyn. Arbejdstiden udgør 35 timer ugentligt i gennemsnit med ansættelse fra den 1. november 2024 og den 1. december 2024.

Om jobbet
Du har ansvaret for kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune.

Vigtigste arbejdsopgaver

  • Vask af gulve (dagligt)
  • Afvaskning og aftørring af WC-kummer og sæde samt håndvaske
  • Pudsning af ruder i vinduer og døre, spejle samt en smule metalbelægninger
  • Opsyn og god service

Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde.

Om dig
Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, og at du ved hvad god kvalitet er.

Ligeledes skal du være udadvendt og meget serviceminded, da jobbet indebærer stor borgerkontakt. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk, og at du har IT-kendskab på brugerniveau.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en arbejdsplads

  • med gode kolleger og arbejdssteder, som er seværdigheder i sig selv
  • som får stor anerkendelse dagligt for vores service af både københavnerne og byens besøgende fra både ind- og udland
  • hvor medarbejderne arbejder selvstændigt og i teams
  • hvor der er udviklingsmuligheder

Arbejdstid
Arbejdstiden udgør i gennemsnit 35 timer ugentligt og afhænger af arbejdsstedet (toilet).

Arbejdet er tilrettelagt, så det løber over en ni ugers turnus, tre dage fra kl. 8.30 til kl.15.30 og tre dage fra kl.15.00 til kl. 23.00 og tre dage fri eller over en ni ugers turnus, tre dage fra kl. 8.00 til kl.15.00 og tre dage fra kl.14.30 til kl. 22.30 og tre dage fri. 

Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere oplysninger  
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 10.00 og kl. 12.00.

Søg via linket senest lørdag den 12. oktober 2024

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.