Servicemedarbejder til ejendomsdrift hos Faciliteter i Kultur- og Fritidsforvaltningen

Søg jobbet

Drift og service
Andre arbejdsområder
Fuldtid
Fastansættelse

Kan du arbejde selvstændigt og tage beslutninger? Er du serviceminded med praktiske evner? Så er du måske vores nye servicemedarbejder og kollega til driften af vores ejendomme.

Om os
Du kommer til at arbejde over hele byen, men med udgangspunkt i et team med en distriktsleder, der er tilknyttet et eller flere distrikter i København. Sammen varetager vi ejendomsdriften på over 100 bygninger i Kultur- og Fritidsforvaltningen til glæde for de mere end 630.000 københavnere.

Du bliver en del af en organisation med mange dygtige kolleger, der glæder sig til at byde netop dig velkommen og til at få dig med i teamet. Vi er ambitiøse og har humor, og så er ordentlighed noget, vi lægger vægt på.

Du bliver tilknyttet vores distrikt Ø, der blandt andet varetager ejendomsdriften af kulturhuse, biblioteker, idrætsanlæg og parker. I løbet af ansættelsen kan det blive nødvendigt, at du arbejder i vores øvrige distrikter i byen.

Vi er Faciliteter, som er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen, og vi sørger for at gøre København klar til kulturoplevelser, idræt og arrangementer m.m. Vi har ansvaret for ejendomsdriften, skøjtehaller, svømmehaller, boldbaner, rengøring, udendørs vedligehold og arealpleje.

Om stillingen
Du får til opgave at servicere bygninger og udendørsområder, herunder større grønne anlæg. Du har en erfaring med forskelligt praktisk arbejde og finder let løsninger på de opgaver, som du får ansvaret for.

Opgaverne består blandt andet i:

  • Indvendig vedligeholdelse af bygninger
  • Udendørs vedligeholdelse og renhold
  • Bygningsservice generelt
  • Tilsyn med eksterne håndværkere
  • Tilsyn med tekniske anlæg (varmecentraler, ABA, CTS m.v.)
  • Affaldshåndtering
  • Mindre håndværksmæssige opgaver som opsætning af skabe, hylder m.v.
  • Bygningssikkerhed
  • Græsklipning og andre grønne opgaver

Om dig
Du er serviceminded til fingerspidserne, og vi forestiller os, at du arbejder imødekommende og målrettet i dit møde med borgerne. Du er villig til at give en hjælpende hånd, når situationen kræver det.

Vi lægger vægt på, at du er

  • dygtig og alsidig med orden i værktøjskassen og med en god erfaring indenfor området
  • fleksibel, positiv af natur og ser muligheder frem for begrænsninger
  • ansvarsfuld, stabil og kan arbejde selvstændigt
  • meget mødestabil og hurtig til at omstille dig til nye steder og situationer
  • den, der har overblik – selv om der er mange opgaver på samme tid, som kræver din opmærksomhed og prioritering
  • nysgerrig på ny teknologi, og hvordan teknologien kan understøtte vores daglige opgaveløsning
  • har alm. kørekort, som er en betingelse under hele din ansættelse

Vi tilbyder
Du bliver en del af Danmarks største arbejdsplads, hvor du kan sige goddag til mere end 100 kolleger i vores forskellige tværgående teams, der dagligt arbejder på at gøre byen klar. Vi er en tillidsbaseret organisation. Vi lægger stor vægt på kollegaskabet, så det er vigtigt, at du kan fungere i et team.

Du får meget afvekslende opgaver på vores lokationer. Fra de lidt mere håndværksmæssige til at fjerne affald og stille møbler op. Herudover får du stor mulighed for at komme med dine ideer og input til, hvordan vi sammen kan gøre tingene smartere i respekt for de rammer, vi har at arbejde med.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 37 timer, hvor der kan forekomme aften- og weekendarbejde.

Løn og ansættelsesvilkår ifølge 3F overenskomst.

Vi indhenter børneattest samt reference i forbindelse med ansættelsen.

Dit primære ansættelsessted vil være på Gunnar Nu Hansens Plads.

Ansættelse forventes fra den 1. november 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Vil du vide mere?
Hvis du er interesseret og gerne vil høre mere, så er du meget velkommen til at ringe til distriktsleder Bedri Mustafi på 2752 4349 mellem kl. 10.00 og 12.00 på hverdage.

Vi vil glæde os til at modtage din ansøgning.

Søg via linket senest søndag den 29. september 2024.
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 41.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.