Servicemedarbejder til Center for demens, Lindehusene
Vil du være en del af rengøringsindsatsen i et Center for demens, Lindehusene? Har du mod på at arbejde sammen med en lille medarbejdergruppe, hvor vi løfter i fællesskab – så er du måske vores nye kollega til rengøring.
Vi søger en rengøringsmedarbejder 37 timer om ugen, som udgangspunkt arbejdes der kun på hverdage. Mødetiden er kl. 6.30.
Hvad skal du lave?
- Være en del af et team på 5-6 kollegaer
- Sikre høj kvalitet i opgaveløsningen
- Have mod på at indgå i den daglige opgaveløsning, som omhandler rengøringsopgaver, på alle vores matrikler
- Stort kendskab til rengøring af borgers bolig, kontorer og fællesarealer
Hvem er du?
- Du har erfaring fra arbejdet på plejeområdet, og du har mod på at blive en del af hverdagen omkring mennesker med demens, kendskab til borgere med demens er et must
- Sprogligt er det vigtigt du kan gøre dig forståelig på dansk, da kommunikationen med borgerne er en del af hverdagen
- Du har flair for samarbejde og formår at skabe god kontakt til dine kollegaer og til beboerne
- Du trives i en foranderlig hverdag
- Du arbejder systematisk og struktureret, og følger altid dine opgaver helt til dørs
Hvem er vi?
Center For Demens – Lindehusene, har til huse i den grønne oase i De Gamles By på Indre Nørrebro. Vi omfatter et center til træning og rådgivning, et aktivitetscenter for yngre med demens og to plejeafdelinger i to huse, tæt på hinanden. I den ene afdeling bor 27 beboere, der alle primært er under 65 år, og i vores anden plejeafdeling bor 32 beboere på skærmede demenspladser.
Vores fælles kerneopgave er at arbejde målrettet for at understøtte et selvstændigt, meningsfuldt og trygt liv for borgere med demens og deres pårørende, gennem fokus på fællesskab, personcentreret omsorg og en rehabiliterende tilgang i hele sygdomsforløbet. Vi vægter respekt, nærvær og involvering af det enkelte menneskes ressourcer højere end noget andet, og tilstræber at udvikle ny viden gennem kreativitet, vedholdenhed og samarbejde på tværs.
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse er i henhold til gældende overenskomst.
Der er tale om en fuldtidsstilling med opstart 1. marts 2025 eller snarest muligt.
Stillingen med direkte reference til teamleder af service.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål til jobbet hos teamleder Nasira på 20 56 51 09.
Søg via linket senest torsdag den 23. januar 2025
Vi forventer at afholde samtaler i uge 5.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.