Serviceassistent til rengøring i Bomi-Parken

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Vi søger en ny kollega til rengøring og andre serviceopgaver på vores plejehjem.

Vi leder efter en engageret person med respekt for det at bevæge sig i andre menneskers hjem. Vi arbejder i et makkerskab med beboerne, så de kan leve det liv, de ønsker.

Arbejdsopgaverne består af rengøring, opvask, anretning af mad i teamkøkkenet og andre forefaldende serviceopgaver. Du kommer til at omgås beboerne på daglig basis. Derfor er det også din opgave at være med til at sikre, at beboerne lever, som de ønsker, og du kommer til at indgå i sociale relationer med beboerne.

I Bomi-Parken arbejder vi sammen på tværs af fagligheder. Udover at samarbejde på tværs af teams og faggrupper, lægger vi også stor vægt på samarbejdet med beboere og deres familier.

Du bliver ansat i hele Bomi-Parken, og du skal forvente at kunne varetage opgaver i hele huset, men du vil til daglig være tilnyttet ét team.

Om dig

  • Du skal have lyst til at arbejde for at give beboerne mulighed for at leve det liv, de ønsker
  • Du tror på værdien af, at beboerne styrer opgaverne
  • Du formår at indgå i sociale relationer med ældre, ofte kognitivt svækkede, beboere
  • Du kan tage fat, men også bevare ro og overblik i en til tider travl hverdag, hvor beslutninger indimellem skal træffes hurtigt og præcist
  • Du er fleksibel og klar til at sætte ind dér, hvor der er brug for det
  • Du kan tale, læse og skrive dansk
  • Du er uddannet serviceassistent

Om Bomi-Parken
Vi er et selvejende plejehjem med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Her bor 86 beboere fordelt i fem teams. Huset er bygget i 2010, og vi har dejlige rammer såvel inde som ude.

Læs mere på vores hjemmeside og facebookside.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer om ugen. Timetal er dog til forhandling. Der er weekendvagt hver tredje weekend. Opstart snarest muligt.

Mere information
Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte teamleder Sevime Sejdini på 29 31 10 08 eller z20i@kk.dk.

Søg via linket senest mandag den 20. januar 2025
Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.