Sekretariatsmedarbejder søges til Center for Digitalisering

Søg jobbet

It og kommunikation
Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

Kan du navigere effektivt i en kompleks politisk organisation med mange samtidige opgaver?

Er du dygtig til at håndtere direktionsbestillinger, overholde deadlines og samarbejde på tværs af afdelinger? Så er det dig, vi søger som sekretariatsmedarbejder i Center for Digitalisering.

Digitalisering i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning (SUF) er i rivende udvikling. Sundheds- og omsorgsområdet er præget af en række store nationale og tværsektorielle indsatser, hvor Center for Digitalisering spiller en central rolle, og hvor man som sekretariatsmedarbejder bliver involveret i forskelligt omfang.

Om os
Center for Digitalisering er placeret i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning. Vi er ca. 70 dygtige og engagerede medarbejdere, der er fordelt på fire afdelinger. Vi servicerer Sundheds- og Omsorgsforvaltningens ca. 10.000 medarbejdere og samarbejder nationalt, regionalt og tværkommunalt om nye digitale løsninger til medarbejdere og borgere i Københavns Kommune. Vi er en stor organisation med mange forskellige arbejdsområder, og koordinering og samarbejde er nøgleord.

Du bliver ansat i Afdeling for Digitale Projekter med ca. 20 ansatte. Til daglig indgår du i centerets sekretariatsteam og skal løse opgaverne i samarbejde med teamets erfarne medarbejdere.

Om stillingen
Du bliver en vigtig del af vores sekretariatsteam, hvor du skal sikre, at direktionsbestillinger, beslutningsoplæg og andre ledelsesrettede opgaver bliver løst effektivt og professionelt. Du vil få indsigt i et væld af forskellige dagsordener, som centeret føder ind i og vil skulle navigere på tværs af afdelinger og andre centre i en politisk ledet organisation, hvor forskelligartede opgaver, deadlines og samarbejder dagligt vil lande på dit bord.

Dine primære ansvars- og arbejdsopgaver

  • Håndtere direktionsbestillinger, sikre opfølgning og overholdelse af deadlines
  • Udføre afgrænsede analyseopgaver herunder udarbejdelse og understøttelse af strategiprocesser, fx udmøntning af digitaliseringsstrategien, ny ældrereform samt udspil vedr. sundhedsstrukturkommissionen m.fl.
  • Udarbejde beslutningsoplæg og direktionssager samt sikre effektiv kommunikation og samarbejde på tværs af afdelinger
  • Støtte centrets ledelse i deres daglige arbejde og sikre en smidig drift
  • Forberede dagsordener og udarbejde mødeforberedelse

Om dig

  • Har mindst to års erfaring som sekretariatsmedarbejder eller en lignende administrativ, strategisk og analytisk orienteret rolle
  • Tænker strategisk og helhedsorienteret – og kan omsætte det i konkrete produkter til ledelse og direktion
  • Har gode organisatoriske evner, kan drive en proces og håndtere mange opgaver samtidigt
  • Stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
  • Kan samarbejde effektivt med kollegaer på alle niveauer i organisationen
  • Evner at omsætte kollegaers – ofte detaljerede – faglige viden i produkter til direktion og ledelse
  • Proaktiv tilgang til opgaver og evne til at arbejde selvstændigt
  • Du trives med korte deadlines og undertiden skiftende prioriteter af opgaver
  • Har kendskab til eller interesse for IT og digitalisering på sundhedsområdet

Det vil være en fordel at have indsigt i sundheds- og omsorgsområde og at have arbejdet i en politisk ledet organisation.

Vi tilbyder

  • Et udfordrende job i en stor organisation med højt til loftet og fladt hierarki
  • Mange eksterne samarbejdspartnere herunder kommuner og regioner
  • En dagligdag præget af højt tempo, godt humør, engagement og en uformel omgangsform
  • Kompetente og erfarne kollegaer, der gerne samarbejder og deler viden
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • En sund arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, fokus på trivsel, sociale aktiviteter, flekstid, kantine- og frugtordning

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og afhængig af erfaring og kvalifikationer. Ansættelsesstedet er på Borups Allé i København N.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Rye Sørensen på 2118 7718.

Sammen med din ansøgning bedes du vedhæfte CV, eksamensbevis og andre relevante dokumenter.

Søg via linket senest mandag den 12. august 2024
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 34 og 35.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.