Sagsbehandler til Hjælpemiddelcentret i Københavns Kommune (vikariat)

Søg jobbet

Sagsbehandling
Fuldtid
Tidsbegrænset job (vikariater, projektstillinger mv.)

Vil du være med til at gøre en forskel indenfor hjælpemiddelområdet?
Har du erfaring med sagsbehandling efter servicelovens § 112?
Motiveres du af den målrettede borgerkommunikation?
Og kan du se det betydningsfulde i at vejlede og guide borgerne i den rigtig retning?

Så læs med nedenfor og se, om et vikariat på minimum otte måneder som administrativ medarbejder på Hjælpemiddelcentret kunne være noget for dig. 

I Afdeling for Myndighed og Udvikling, som er en del af Hjælpemiddelcentret, afgør vi sager på en lang række hjælpemiddelområder, og vi vejleder i den forbindelse også borgere og pårørende samt kollegaer i andre dele af sundheds- og omsorgsforvaltningen. 

Hvem er du? 
Du er administrativt eller sundhedsfagligt uddannet, og din faglige nysgerrighed er noget, som kendetegner dig. Du er derfor god til at oplyse sager grundigt, og ideelt set er du også vant til at tænke i aktivitetsanalyse. Du forstår at se organisationen i sin helhed, og du kan møde borgerne i vores telefonindgang med et solidt pædagogisk overskud, ligesom du ser det som et meningsfuldt arbejde at guide og vejlede sundhedsfaglige kollegaer fra andre enheder i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Vi kunne godt tænke os, at du

  • har erfaring med bevilling af personlige hjælpemidler efter Servicelovens § 112   
  • har erfaring med Cura og/eller NEXUS
  • har gode samarbejdsevner og kan bidrage til den gode trivsel på Hjælpemiddelcentret 
  • kan arbejde med flere opgaver sideløbende og komme i mål med disse 

Vi tilbyder

  • et spændende og meningsfyldt arbejde, hvor du kan gøre en forskel for kommunens borgere   
  • varierende og udfordrende opgaver med mulighed for at præge arbejdets indhold   
  • gode kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og medindflydelse   
  • fuldtidsstilling med flekstid og mulighed for hjemmearbejde  

Om os 
På Hjælpemiddelcentret er vi ca. 110 ansatte, og vi er en blandet flok af sagsbehandlere, ergoterapeuter, fysioterapeuter, teknikere, akademikere og lagermedarbejdere, som alle på en eller anden måde arbejder med hjælpemidler og velfærdsteknologi. I Afdeling for Myndighed og Udvikling er vi 30 mennesker med sagsbehandlerbaggrund, terapeutbaggrund og akademikerbaggrund. Hele organisationen er præget af en venlig og imødekommende stemning, og det er vigtigt for os på Hjælpemiddelcentret, at både borgere, kollegaer og samarbejdspartnere føler sig set, mødt og taget hånd om.

Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingsleder Anne Hjelm Olesen på 20 55 46 96 eller afdelingsleder Martin Jonassen på 20 47 55 96.

Søg via linket senest torsdag den 24. oktober 2024
Vi forvneter at holde samtaler i uge 43 og 44.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.