Sæsonansatte til enheden Renhold City Middelalderbyen
Søg jobbet
Er du en af vores nye kollegaer?
Vil du have hele Indre By som din arbejdsplads, samtidig med at du er omgivet af virkelig dygtige og engagerede kollegaer?
Så skal du søge en af vores sæsonstillinger.
Forventninger
Måske er du uddannet håndværker (det er ikke et krav). Du sætter en ære i at møde til aftalt tid – vores arbejdsdag starter kl. 04.00.
Om opgaverne
- tømning af affaldskurve i komprimatorbil eller små el-biler
- renhold af kørebaner og vejarealer både med fejemaskine og manuelt
- renhold af cykelstier m.m. både med fejemaskine og manuelt
- ukrudtsbekæmpelse af alle arealer
Det er betingelse, at du har alm. kørekort.
Vi forventer, at du er fleksibel, da der vil være arbejdsopgaver på tværs af driftsenhederne i hele PKR. Derudover forventer vi, at du
- kan arbejde både selvstændigt og i teams
- tager ansvar for, at materiel vedligeholdes og efterses dagligt
- er omgængelig og fleksibel
- er serviceorienteret og kan arbejde ude blandt mange mennesker
- taler og forstår dansk
Vi tilbyder
Vi tilbyder sæsonansættelse i minimum seks måneder med 37-timers arbejdsuge med mulighed for forlængelse.
Hvem er vi?
Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune. I PKR arbejder ca. 750 medarbejdere hver dag for at levere vores kerneopgave: At give københavnerne en ren, grøn og indbydende by på konkurrencedygtige vilkår.
Ansættelse
Arbejdstiden er i gennemsnit 37-timer og du skal være indstillet på at indgå i helligdags- og weekendarbejde. Arbejdstiden er placeret i tidsrummet kl. 04 -17.00, 365 dage om året. Stillingerne er midlertidige og til besættelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med 3F.
Mere information om stillinger
Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte driftskoordinatorer Leif Jandrup på 27 15 88 94 eller enhedschef Anne Samuelsen på 21 39 90 59.
Søg via linket senest mandag den 21. april 2025
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.