Rengøringsmedarbejder til Center for Rehabilitering og Akutpleje – Kirsebærhaven

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Ansvarlig og dedikeret rengøringsmedarbejder søges pr. 1. januar 2025 til Center for Rehabilitering og Akutpleje – Kirsebærhaven.

Du bliver del af et velfungerende og morgenfriskt team, der hver dag går på arbejde med det formål at gøre et grundigt og ordentligt stykke arbejde. Vi søger en rengøringsmedarbejder på fuld tid, som dagligt er klar til at møde kl. 06.00. 

Hvem er vi?
Center for Rehabilitering og Akutpleje – Kirsebærhaven er et af to rehabiliteringscentre i Københavns Kommune. Vi har indlagte borgere i alderen under såvel som over 65 år og modtager fra både hospital og eget hjem på vores rehabiliteringsafdelinger, som rummer 75 borgerstuer. Der er et stort borgerflow, og for at lykkes dagligt er det vigtigt, at vi samarbejder tæt i hverdagen for at tilgodese de mange behov, hver enkelt borger har, og vi sætter krav til hinanden omkring høj standard i opgaveløsningen. Dette gælder også, når det kommer til rengøring, hvilket stiller store faglige krav til vores indsats. 

Vi er genhuset i Kirsebærhaven, mens vores gamle matrikel Bystævneparken 17-18 i Brønshøj renoveres. Der forventes tilbageflytning til Bystævneparken medio 2026. 

Hos os får du

  • en arbejdsplads, hvor vi vægter omstillingsparathed højt i en travl hverdag 
  • spændende opgaver fra de daglige rutiner til de akutte opgaver  
  • en rummelig arbejdsplads og et hus fyldt med gode kolleger  
  • et tæt kollegafællesskab, hvor et godt arbejdsmiljø er vigtigt 

Dit arbejdsområde vil indeholde faste daglige opgaver, primært bestående af rengøringsopgaver på borgerstuer, fællesområder og personalerum og diverse akut opståede rengøringsopgaver. Opgaverne spænder fra normale daglige, til skærpede rengøringer på borgerstuer, hovedrengøringer efter borgerflyt.

Vi søger en kollega, der

  • er fleksibel og initiativrig 
  • er mødestabil 
  • kan arbejde selvstændigt og er omstillingsparat 
  • kommunikerer på dansk og læser, taler og skriver dansk 
  • har erfaring og kendskab til hovedrengøringer og skærpet rengøring på borgerstuer 
  • kan håndtere smitteaffald og skærpede hygiejneforhold 
  • er god til at samarbejde og koordinere dine arbejdsopgaver med de øvrige kolleger og afdelingernes plejepersonale 
  • er anerkendende og respektfuld i kommunikation og omgangstone 
  • indgår i arbejdsrul med dækning af helligdage og weekender med øvrige kolleger 

Dine arbejdstider vil primært ligge i tidsrummet kl. 06.00-14.00 på hverdage samt weekendvagt hver 5. weekend med gennemsnitlig 37 timer pr. uge. 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og byde dig velkommen ombord. 

Hvad vil vi, og vil du være med?
Vi har en ambition om, at når vi taler om vores sted, så taler vi om det med stolthed. Vi tror på, at vi kan skabe den bedste arbejdsplads med de bedste kolleger, der hver dag går på job og udfører et meningsfyldt arbejde. Vi vil gerne have dig med på holdet.  

Ansættelsesvilkår
Som led i ansættelsesprocessen indhenter vi referencer og straffeattest. 

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. 

Yderligere information 
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Rasmussen på 30 36 24 91 eller mail je6z@kk.dk for yderligere information om stillingen og vores hus. 

Du kan se mere om vores tilbud på vores hjemmeside.

Søg via linket senest fredag den 15. november 2024
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 47. 

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.