Rengøringsledere til Center for Rengøring i Københavns Kommune
Kan du lide at tale med forskellige typer af mennesker? Danner du dig et hurtigt overblik og ved, hvad der skal prioriteres først? Ser du dig selv i et center, hvor rengøring er kerneopgaven?
Så er du måske lige den rette for os. Vi leder efter kommende rengøringsledere til Københavns Kommune, hvor du vil indgå i Center for Rengørings store lederteam. Her løber vi opgaverne i fællesskab og sikrer daglig rengøring hos alle vores kollegaer i Københavns Kommune.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at
- du arbejder struktureret
- du elsker at tale og arbejde med mange forskellige typer mennesker
- du synes, det lyder spændende, at du både skal sidde på kontor og besøge kunder for at sikre tiptop rengøring
- du kan se dig selv i en lederrolle, hvor rengøring fylder i hverdagen
- du ser dig selv som en del af ét center
Hvis du har arbejdet med, og har kendskab til, rengøring, vil det være en fordel. Ligegyldigt hvilken baggrund du kommer med, hjælper vi dig med at blive godt klædt på til at varetage rollen som rengøringsleder.
For at kunne få succes i stillingen forventer vi, at du
- taler, skriver og læser dansk, samt taler og forstår engelsk
- har kendskab til Office-pakken på brugerniveau
- kan planlægge dit arbejde selvstændigt
- har konstruktiv tilgang til opgaveløsning og samarbejdsrelationer
Som vores kommende rengøringsleder, vil din arbejdsdag aldrig være helt ens. Du møder ind klokken 6.00, hvor dine medarbejdere også starter med at gøre rent. En af de væsentligste opgaver er ledelse og instruktion af dine rengøringsmedarbejdere, så du kan sikre kvaliteten af den rengøring, som vi leverer hos kunderne.
Nogle dage taler du med de ansvarlige på de ejendomme, hvor der bliver gjort rent og besøger dine rengøringsmedarbejdere. Andre dage fylder de opgaver med administration, som følger med driften og ledelsesopgaven. Du har friheden til at planlægge dagene, som du ønsker det og fungerer allerbedst for dig.
Hvad tilbyder vi?
Center for Rengøring i Københavns Ejendomme er Danmarks største kommunale rengøringsenhed. Vi er stolte af at være en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring, og vi søger en rengøringsleder, som vil være med til at lede den daglige rengøring hos vores 950 kunder og ca. 1.350 medarbejdere i Københavns Kommune.
Du vil blive en del af et lederteam på 32 rengøringsledere. Dine kollegaer vil derudover være to vikarplanlæggere, som hver dag håndterer fordelingen af 230 internt ansatte vikarer. Vi har også egne medarbejdere med fokus på administration od udvikling, der deler dit mål – at levere den bedst mulige rengøring til den lavest mulige pris.
Hos os får du
- et ansvarsfuldt og selvstændigt job
- en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og en uformel omgangstone
- en travl hverdag med plads til humor
- gratis yogaundervisning og træningslokale
- 37 timers arbejdsuge, mandag til fredag
- en arbejdsplads, hvor du aldrig står alene
- organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i Center for Rengøring i Københavns Ejendomme lokaliseret på Borups Allé 177. Vores fælles opgave er at levere, udvikle og optimere rengøringsydelserne i Københavns Kommune til glæde for kunder og borgere.
Ansættelsesforhold
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme, Center for Rengøring.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.
I forbindelse med ansættelsesprocessen indhenter vi straffe- og børneattest.
Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Petrine Skipper Momme på 24 85 42 41. Telefontid mellem kl. 10.00 og kl. 12.00.
Tiltrædelse den 1. marts 2025 eller hurtigst muligt.
Søg via linket senest søndag den 26. januar 2025
Vi afholder samtaler løbende.
Om Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme er Københavns Kommunes ejendomsenhed. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.