Rekrutteringskoordinator til Uddannelse København (barselsvikariat)

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Tidsbegrænset job (vikariater, projektstillinger mv.)

Vil du understøtte vores store rekrutteringsprocesser og andre HR-relaterede opgaver med en grundig koordinering? Så har vi et spændende barselsvikariat på fuld tid som rekrutteringskoordinator i Uddannelse København i afdelingen Rekruttering og Gennemførsel.

Vi søger dig, som kan bevare overblikket og levere effektiv støtte i rekrutteringsprocessen.

Kort om stillingen
Københavns Kommune uddanner fremtidens medarbejdere. Vores elever og studerende fordeler sig på en lang række uddannelser. Stillingen er placeret i afdelingen Rekruttering og Gennemførsel. Her ansætter og støtter vi elever og studerende under deres uddannelse.

Din rolle bliver væsentlig i løsningen af Uddannelse Københavns kerneopgave, hvor du vil understøtte vores HR-processer til gavn for hele afdelingen. Du vil i løsningen af dine opgaver være i dialog med både elever og samarbejdspartnere, hvorfor din evne til at møde disse på en serviceminded måde er vigtig.

Stillingen kræver blandt andet, at du

  • har erfaring med at publicere stillingsopslag, viden om HR manager (Talent Recruiter) er en fordel
  • skal bruge en stor del af din arbejdstid på at screene ansøgninger, herunder indhente manglende dokumentation
  • skal invitere til ansættelsessamtaler via HR manager
  • skal udarbejde tidsplaner og samtaleoversigter til konsulenternes ansættelsessamtaler
  • skal indsætte elevdata på ansættelseslister i Excel, så eleverne kan få udarbejdet deres uddannelsesaftale
  • skal oprette ansøgere i EduAdm. Det er en fordel, hvis du har arbejdet i dette system
  • skal fremsende skriftlige afslag og registrere disse i blandt andet HR manager og på lærepladsen.dk

Lidt om dig

  • Du brænder for at koordinere og skabe struktureret arbejde
  • Du har et godt overblik og kan håndtere at have flere opgaver i gang samtidig
  • Du er serviceminded overfor elever, kolleger og samarbejdspartnere
  • Du forholder dig nysgerrigt til opgaverne
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Du er stærk på skrift og i tale
  • Du har gode it-kompetencer, og generelt er teknisk snilde en fordel
  • Det er en fordel, at du har viden om lovgivningen på erhvervsuddannelsesområdet
  • Du kan arbejde under stramme deadlines

Lidt om os
Vi er ca. 50 engagerede medarbejdere og ledere med meget forskellige faglige profiler. Vi er organiseret i tre afdelinger og et ledelsessekretariat. Organisatorisk er vi forankret i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Vi har bydækkende funktion, hvilket betyder, at vi har ansvaret for elever og studerende i oplæring på tværs af samtlige forvaltninger i Københavns Kommune. Vi har derfor mange samarbejdsflader både internt i Uddannelse København, internt i Københavns Kommune, eksternt til uddannelsesinstitutioner og øvrige samarbejdspartnere og ikke mindst til vores mange elever og studerende.

Københavns Kommune har ansat elever fra 14 forskellige erhvervsuddannelser, og vi har praktikforløb for studerende fra otte forskellige professionsbacheloruddannelser og for en universitetsuddannelse.

Vi har base tæt på Øster Fælled Torv. Vores fysiske ramme består af flere mindre kontorfællesskaber, hvor vi har let adgang til sparring med hinanden. Elever, studerende, uddannelsesansvarlige, vejledere og andre samarbejdspartnere har også deres gang i ”vores hus”.

Vi har mulighed for frokost-/frugtordning. Vi har et kreativt aktivitetsudvalg, og vi vægter arbejdsmiljø højt.

Vi sætter stor pris på at kunne hjælpe hinanden. Vores forskellighed er en stor styrke for, at vi sammen kan lykkes med vores fælles kerneopgave: Gennem professionel praktik skaber vi trygge og aktive københavnerliv.

I Elever og Studerende er vi, med dig, 17 ansatte. Vi refererer til chefen for Uddannelse København. Vores primære arbejdsområder i afdelingen er: branding, rekruttering, fastholdelse og vejledning og sparring til elever i oplærings- og skoleforløb.

Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen, lære dig at kende og hjælpe dig godt i gang med dine opgaver.

Ansættelsesvilkår
Vi forventer, at du kan tiltræde stillingen pr. 1. januar 2025.

Som en del af ansættelsesprocessen vil der blive indhentet referencer.

Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Hvis du gerne vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bettina Krüger på 2381 8018 eller konsulent Camilla Madsen på yh4x@kk.dk.

Søg via linket senest torsdag den 12. september 2024
Samtaler forventes afholdt den 25. september 2024. Du hører fra os senest den 16. september 2024, såfremt du bliver inviteret til en samtale.