Projektleder til enheden Vejgenopretning i Københavns Kommune

Søg jobbet

Politik og administration
Andre arbejdsområder
Fuldtid
Fastansættelse

Nu kan du være med til at sikre fremtiden for Københavns Kommunes veje, fortove og cykelstier. Du kan blive en del af holdet, der skaber fremtidens veje. Vi har travlt med mange spændende projekter, og søger derfor en ny projektleder.

Københavns Kommune er under forvandling for at være forberedt på fremtidens udfordringer. Her er Teknik- og Miljøforvaltningen en central aktør, og står for de fysiske forandringer i byen. Det er ambitionen at skabe verdens bedste storbymiljø og et unikt byliv med god mobilitet for alle. 

I Vejgenopretning har vi ansvaret for at forny byens veje, cykelstier og fortove, når de er blevet for dyre at reparere. Vi gennemfører hvert år en lang række genopretningsprojekter, i størrelsesorden fra 2 og op til 50 millioner kroner. Vi eksekverer hurtigt og forbedrer trafiksikkerhed, tilgængelighed, mobilitet og holdbarhed.

Om dig
Du er en erfaren og resultatorienteret projektleder. Du er rutineret i at gennemføre anlægsprojekter og er fortrolig med projektstyringsværktøjer samt metoder inden for projektledelse og procesfacilitering.

Du kan være uddannet ingeniør, landskabsarkitekt, arkitekt eller have en anden relevant faglig baggrund.

Du trives med udfordrende projekter, hvor du sammen med dit team skal sikre, at:

  • rådgivere og entreprenører overholder aftaler og leverer god kvalitet
  • borgere og trafikanter får en god og rettidig information
  • projekterne gennemgår en tværfaglig koordinering
  • eksterne interessenter inddrages i relevant omfang

Om os
Vejgenopretning er en enhed, som er placeret i Afdeling for Mobilitet, Klimatilpasning og Byvedligehold. Vi er ca. 30 medarbejdere, der varetager projekt- og byggeledelsen af genopretningsporteføljen.

Vi arbejder i en tværfaglig teamstruktur, hvor alle både har egne ansvarsområder og indgår i løsningen af kollegers projekter. Vi har en god og social arbejdsplads, hvor der er rig lejlighed til godt humør og kvalitetssparring med dygtige kolleger.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en fastansættelse med forventet start den 1. oktober 2024. Arbejdspladsen er beliggende på Islands Brygge.
Som ansat i Københavns Kommune har du arbejdsforhold, der gør det muligt for dig at få balance mellem arbejds- og privatliv, idet du får en arbejdsuge på gennemsnitligt 37 timer inklusive frokostpause.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med Københavns Kommune.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Henrik Preisler Mathiesen på 5137 0440 eller enhedschef Dorrit J. Gundstrup på 2475 3071.

Du kan læse mere om Teknik- og Miljøforvaltningen og Mobilitet, Klimatilpasning og Byvedligehold på vores hjemmeside.

Søg via linket senest søndag den 11. august 2024
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i uge 34.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.