Projektkoordinator søges til implementering af aktivitetsbaseret indretning til Team Bygningsdrift

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Vil du deltage i et af de største arealoptimeringsprojekter i Københavns Kommune samt fremme et attraktivt arbejdsmiljø? Har du erfaring med inddragelse samt organisationsudvikling indenfor større politiske organisationer?

Vi søger en projektkoordinator, som skal indgå i Team Bygningsdrift bestående af en teamleder og tre medarbejdere med baggrund indenfor bygningskonstruktion og økonomi.

Team Bygningsdrift understøtter driften af Teknik- og Miljøforvaltningens to administrative bygninger i henholdsvis Njalsgade 13 og Islands Brygge 37 og har b.la. til formål at skabe et attraktivt arbejdsmiljø for medarbejderne.

Som projektkoordinator hos Teknik- og Miljøforvaltningen kommer du til at spille en central rolle i det toårige ABI-projekt (aktivitetsbaseret indretning). Projektet omhandler implementering af et fleksibelt og behovsorienteret arbejdsmiljø herunder nye fysiske rammer samt nye måder at organisere arbejdsdagens opgaver på for medarbejdere og ledere. Du får en bred berøringsflade i hele organisationen samt et tæt samarbejde med København Ejendomme som leverer ABI-projektet.

Opgaven består i at understøtte implementeringen af ABI-projektet i samarbejde med projektlederen fra Københavns Ejendomme samt efterfølgende drifte ABI og løbende tilpasse løsningerne.

Primære opgaver

  • Agere bindeled mellem projektets spor
  • Sikre inddragelse af interessenter såsom sekretariatschefer, arbejdsmiljørepræsentanter, styregruppen samt deltagelse i diverse MED-udvalg
  • Bidrage til afdækning af afdelingernes og enhedernes behov
  • Bidrage med indsigt og viden om TMF’s organisation
  • Bidrage til koordinering af projektrelevante aktiviteter
  • Bidrage til udarbejdelse, godkendelse og distribution af projektkommunikation
  • Løbende håndtere spørgsmål af praktisk karakter og bidrage med praktiske opgaver  

Der vil blive stillet ressourcer til rådighed indenfor kommunikation, bygningsdrift og økonomistyring. Udover ABI-projektet vil du også få ansvar for mindre vedligeholdelsesopgaver alt efter baggrund og interesse.

Din profil

  • Din baggrund kan være alt fra organisationsudvikling til kommunikation og bygningsdrift samt forandringsledelse
  • Har deltaget i større projekter i organisationer med en politisk agenda
  • Det er et plus, hvis du har indgået i komplekse projekter som er i bevægelse og under forandring
  • Er stærk i formidling
  • Det er en fordel, hvis du er udadvendt og god til at skabe og vedligeholde relationer
  • Evner at holde overblik over forskellige processer og har sans for detaljen
  • Trives med ansvar og deadlines
  • Har godt humør og en positiv energi

Om os
Bygningsdriftsteamet er organisatorisk forankret i Enheden ’Økonomipartner BPM samt Klima og Byudvikling’. I enheden er vi knap 20 engagerede medarbejdere fordelt i tre teams; Bygningsdrifts-, Økonomipartner- og Regnskabsteam. Enheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningen administrative afdeling Stab med 200 medarbejdere, der understøtter forvaltningens fire faglige afdelinger med økonomi, HR, digitalisering, jura, kommunikation og ikke mindst bygningsdrift.

Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for at udvikle sig i en organisation med en flad ledelsesstruktur, hvor vi lægger vægt på det gode samarbejde og en effektiv opgaveløsning i forvaltningen. Vi har en uformel og humørfyldt omgangstone – også i travle perioder. Vi lægger vægt på at være gode kolleger, der hjælper hinanden, og vi har hele tiden fokus på at udvikle os individuelt og som team, så vi udnytter alles potentiale.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation og afhængig af dine kvalifikationer. Du indplaceres som projektleder og med forventet tiltrædelse den 1. november 2024. Dit arbejdssted vil være på Islands Brygge tæt på Islands Brygge metrostation.

Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Caroline Hertz på 2463 4578 eller enhedschef Karsten Fey Kristiansen på 2183 0769.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedlægge CV og uddannelsesbevis.

Søg via linket senest søndag den 22.september 2024
Vi indkalder løbende til samtaler.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.