Organisationskonsulent (akademisk medarbejder) til centertemaet i Center for Midlertidige og Selvstændige Boformer i Socialforvaltningen

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

Er du generalisten, der trives med at understøtte ledelsen af et stort center?
Er du god til at danne overblik og koordinere administrative opgaver?
Og vil du være med til sammen med resten af teamet at gøre en forskel for udsatte og handicappede borgere, der bor i midlertidige botilbud?

Så læs med her:

Center for Midlertidige og Selvstændige Boformer
Center for Midlertidige og Selvstændige Boformer består af en række botilbud, herberger og krisecentre, og favner både borgere fra udsatteområdet, fra handicapområdet og fra socialpsykiatrien.

Vi tror på, at borgerne kan udvikle deres livsfærdigheder, og vi arbejder for, at borgerne opnår mest mulig selvstændig livsmestring. Vi arbejder med forløbsprogrammer på tværs, og vi vil sammen arbejde for, at borgerne får den rette indsats i rette tilbud. Forhåbentlig vil mange borgere i centeret på sigt kunne bo mere selvstændigt, og her er det vores opgave at sikre en god overgang for den enkelte borger, hvad enten borgeren flytter i egen bolig eller på et andet botilbud. Kerneopgaven er at skabe de bedste muligheder for, at borgerne kan tilegne sig kompetencer i livsmestring.

Rollen som organisationskonsulent
Vi har brug for dig, der trives med et job som blæksprutte. Den ene dag skal du fordybe dig i at skrive en perfekt indstilling til den politiske ledelse, den anden skal du danne overblik over de studerende, som løbende gennemfører praktikforløb på vores botilbud. Og meget andet.

Du vil referere til teamlederen for centerteamet, og du får et tæt samarbejde med vedkommende om kvalificering, koordinering og implementering af beslutninger, arbejdsgange og projekter.

Eksempler på opgaver, hvor du får dine kompetencer i spil

  • ad hoc-understøttelse af leder af centerteamet
  • koordinering af administrative opgaver og udviklingsopgaver i centeret
  • indstillinger til beslutningstagere i Socialforvaltningen
  • ansvarlig for administrative opgaver i forbindelse med vores optag af studerende fra professionsuddannelserne (pædagogstuderende og SOSU-elever)
  • referent fra diverse mødefora
  • løbende udviklingsopgaver

Om dig
Vi forventer, at du

  • har akademisk baggrund – hvilken en lægger vi os ikke fast på – det vigtigste for os er, at du trives med mange ad hoc-opgaver, og kan være med til at forme stillingen ud fra dine kompetencer, du bliver specialist på dit eget felt, men dette felt er mangesidigt, og du skal lære en stor organisation at kende
  • er selvkørende og samtidig har en samarbejdsorienteret tilgang til din opgaveløsning
  • er god til at bevare overblikket og trives med at have en koordinerende rolle
  • veksler gerne mellem strukturer og fleksibilitet, har sans for den politiske organisation, som Socialforvaltningen er en del af, og kommunikerer klart og tydeligt
  • brænder for kerneopgaven: At gøre en forskel for nogle af de mest udsatte borgere i København

Vi tilbyder
I centerteamet er vi 20 konsulenter med specialiseret viden og erfaring. Vi tilsigter et konstruktivt samarbejde, hvor vi altid kan trække på hinandens viden. Du får

  • mulighed for at være med til at være med til at skabe de bedste vilkår for et område, der gør en forskel for udsatte, unge med handicap eller psykiske udfordringer. 
  • et stærkt og støttende lederteam med fokus på samarbejde og sparring
  • en dynamisk arbejdsplads, hvor faglig udvikling, fleksibilitet og trivsel prioriteres
  • fleksible arbejdstider, hvor du i stor stil selv tilrettelægger dit arbejde og har din gang på flere lokationer i organisationen
  • et godt og uformelt arbejdsmiljø med kollegaer, der kommer hinanden ved og har det sjovt sammen

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt og med ansættelsesstart den 1. marts 2025 eller snarest muligt. Løn efter gældende overenskomst. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattest, ligesom vi indhenter referencer.

Vil du vide mere?
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos centerchef Karoline Winther-Lund på 23 22 90 10 eller teamleder Mathilde Flindt Christensen på 24 77 16 32.

Send os en ansøgning, hvor du fortæller om dine erfaringer med lignende opgaver, og vedhæft dit CV og uddannelsesbevis. Vi glæder os til at høre fra dig!

Søg via linket senest fredag den 14. februar 2025
Vi holder samtaler tirsdag den 18. februar.