Myndighedssagsbehandler til enkeltydelsesområdet (tidsbegrænset stilling)

Søg jobbet

Sagsbehandling
Andre arbejdsområder
Fuldtid
Tidsbegrænset job (vikariater, projektstillinger mv.)

Hvis du også synes, at enkeltydelsesområdet er vigtigt for at hjælpe borgerne bedst muligt, så har vi brug for dig.

I Ydelsesservice behandler vi ansøgninger om enkeltydelser jf. LAS §§ 81-85. I teamet, der behandler ansøgninger om sygebehandling, er der blevet en stilling ledig. Vi søger derfor dig, der har lyst til at indgå i et dygtigt team, der modtager ansøgninger om alt fra tandbehandling og medicinbevillinger til andre behandlinger. En stor del af vores ansøgninger modtager vi digitalt, og derfor er en stor del af stillingen med enten skriftlig eller telefonisk borgerkontakt. Du vil også have meget kontakt med samarbejdspartnere.

Enheden for Sociale Ydelser bliver i 2025 en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen.

Sagsbehandlingen varetages i dag i Socialforvaltningen i Enheden for Sociale Ydelser, men vil fra den 1. januar 2025 overgå til Ydelsesservice, Krumtappen 4, 2500 Valby.

Vi ønsker, at du

  • er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller har en anden uddannelsesmæssig baggrund/erfaring, der matcher stillingen
  • er en dygtig myndighedssagsbehandler, der sætter en ære i at møde borgere og samarbejdspartnere med respekt og høj faglighed
  • er dygtig til at formulere dig og holder af administrative opgaver
  • spiller dine kollegaer gode og passer godt på din arbejdsplads
  • har lyst til at lære og nørde dit fagområde

Da vi skal overgå til en ny enhed får du her muligheden for at være med til at sætte præg på din arbejdsplads. Vi ønsker os fortsat en arbejdsplads med ligeværdighed og respekt og en arbejdsplads, hvor alle tager ansvar for det gode arbejdsmiljø. Vi sætter en ære i god kvalitet i myndighedsarbejdet og at være en imødekommende samarbejdspartner for både borgerne og omgivelserne i øvrigt. Vil du være med?

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor der er fokus på ligeværdighed og respekt. Vi lægger vægt på høj kvalitet i opgaveløsningen, samt service over for borgere og samarbejdspartnere. Herudover lægger vi vægt på, at vi sammen skaber et godt arbejdsmiljø med et højt engagement, hvor vi profiterer af hinandens forskelligheder.  

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig fra den 1. januar 2025 til og med den 31. december 2025. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Løn i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Linda Jørgensen på 23 25 00 62.

Ansøgningen skal vedlægges CV, kopi af relevant uddannelsesbevis samt eventuelle referencer.

Søg via linket senest onsdag den 30. oktober 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 45/46.

Om Borgercenter Voksne (BCV)
I Borgercenter Voksne (BCV) hjælper vi københavnere i udsatte og psykisk sårbare positioner. Vi tager afsæt i borgernes håb, drømme og ressourcer og understøtter den enkeltes vej mod et mere selvstændigt liv – og med en større kobling til det almindelige samfundsliv. Vi har fokus på borgerens recovery gennem en rehabiliterende indsats. BCV’s kerneopgave er at støtte den enkelte borgers udvikling mod at leve et så godt og selvstændigt liv som muligt.