Vil du arbejde med løn- og personaleadministration i Center for Løn og Personale?

Søg jobbet

Politik og administration
Sagsbehandling
Fuldtid
Fastansættelse

Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor vi udfører en bred vifte af løn- og HR-relaterede opgaver, så har vi dit næste job.

Center for Løn og Personale i Københavns Kommune søger nye løn- og personalekonsulenter. Vi er en enhed, hvor medarbejderne trives, og hvor vi gennem vores servicemål og faglighed leverer et højt serviceniveau. Vi søger nye kollegaer, fordi vi har fået nye opgaver og en af vores gode kollegaer er gået på pension.

Jobbet er for dig, der har eller ønsker at få en dyb faglig viden inden for løn- og personaleadministration. Du kan både have mange eller få års erfaring med området.

Du kommer til at arbejde med de mest integrerede HR- og lønsystemer i Danmark, der understøtter processen med at udvikle og automatisere de administrative opgaver på lønområdet. Vi er meget langt i automatisering af lønprocessen, hvilket er med til at gøre hverdagen spændende.

Det er dig, vi leder efter, hvis du

  • er kontoruddannet, har en professionsbachelor eller anden relevant uddannelse
  • har erfaring med løn- og personaleadministration, for eksempel løn, overenskomster, ferie- og arbejdstidsaftaler
  • kan yde professionel rådgivning til vores brugere
  • synes, at detaljer og deadlines er vigtige
  • kan lide at have et stort selvstændigt ansvar i samarbejde med dit team
  • trives med teamsamarbejde og har en positiv tilgang til dem, du møder
  • har kendskab til nogle af vores systemer (KMD Opus, eDoc, og ServiceNow)

Hvem er vi?
I Center for Løn og Personale er vi 260 medarbejdere. Vi servicerer ansatte og ledere i Københavns Kommune, og vi er blandt andet specialister inden for løn- og personaleopgaver.

Du bliver en del af et team og et kontor med fagligt dygtige, kompetente og engagerede kollegaer. Vi lægger vægt på tillidsskabende ledelse, sparring og et stærkt fagligt fællesskab, som gør os i stand til give den bedste service og rådgivning til kommunens ansatte.

Vores omgangstone er åben og uformel, og vi har stort fokus på at skabe rammerne for psykologisk tryghed. Vi er ambitiøse og har vedvarende fokus på at udvikle vores opgaveløsning både i forhold til kvalitet og automatisering.

Vi arbejder i storrum med gode muligheder for hjemmearbejde. Vi har flekstid, kantineordning, massageordning, frugtordning og andre personalegoder. Vi holder til på Borups Allé lige ved siden af Fuglebakken Station.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kontorchef Peter Kronow på 2199 8940.

Søg via linket senest søndag den 7. juli 2024
Vi holder samtaler løbende.

Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.