Har du erfaring med vagtplansystemer?

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

Har du erfaring med at arbejde med vagtplansystemer og lyst til at understøtte forvaltninger i deres daglige brug af systemet? Og brænder du for at undervise, rådgive og arbejde med udvikling af arbejdstidsplanlægning i Københavns Kommune, så er denne stilling måske noget for dig?

Det er vigtigt, at du trives med rådgivning og den direkte kontakt med vores mange forskellige brugere.

Om stillingen
Vi søger en dygtig og engageret specialist, der kan

  • undervise brugere i Opus Vagtplan, så de bliver trygge og effektive i deres brug af systemet
  • opsøge forvaltninger og støtte dem i at løse udfordringer med vagtplanlægning
  • yde løbende support og rådgivning til brugere med spørgsmål eller tekniske problemer
  • bidrage til udvikling af vejledninger og best practices for optimal anvendelse af systemet
  • løse driftsmæssige opgaver, relateret til Opus Vagtplan

Hvem er vi?  
Center for løn- og personale servicerer Københavns Kommunes ledere. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling, og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration.  

Teamet består i dag af syv engagerede kolleger, som har en bred kontaktflade til vores brugere i de syv forvaltninger.

Om dig
Vi forestiller os, at du

  • har erfaring med arbejdsplansystemer gerne KMD Opus
  • er pædagogisk og god til at formidle viden – både 1:1 og på kurser
  • er opsøgende og proaktiv i din tilgang til at hjælpe forvaltningerne
  • har teknisk forståelse og kan arbejde struktureret med komplekse systemer
  • trives med en varieret hverdag, hvor du både underviser, rådgiver, er problemløser og løser driftsopgaver
  • kan formidle komplekse problemstillinger på en enkelt og forståelig måde
  • arbejder struktureret, effektivt og med stort overblik
  • gerne har kendskab til overenskomster og arbejdstidsregler på det kommunale område
  • måske har kompetencer indenfor løn- og personaleområdet
  • har et godt humør og er imødekommende

Vi tilbyder

  • dygtige, engagerede og hjælpsomme kollegaer med en åben og uhøjtidelig omgangstone
  • en spændende og alsidig stilling, hvor du gør en forskel for mange brugere
  • et stærkt fagligt fællesskab med kollegaer, der brænder for IT og vagtplanlægning
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • en arbejdsplads med fleksibilitet og fokus på trivsel

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingen er på 37 timer ugentligt og med tiltrædelse 1. maj 2025 eller efter aftale.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Charlotte Christiansen på 21 54 42 17 eller kontorchef Peter Kronow på 21 99 89 40.

Søg via linket senest søndag den 23. marts 2025
Vi holder samtaler løbende, og glæder os til at modtage din ansøgning.

Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.