Grafisk medarbejder til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune

Søg jobbet

It og kommunikation
Politik og administration
Deltid - alt under 37 timer
Fastansættelse

Vi søger en dygtig og erfaren kollega til grafiske opgaver i kommunikationsteamet i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune. 

Om jobbet 
Din arbejdsplads bliver på Københavns Rådhus sammen med vores kommunikationsteam i Ledelsessekretariatet. Her skal du bruge din kreativitet til ideudvikling og produktion af materialer af høj kvalitet.  

Opgaverne vil fx omfatte

  • Layout af flyere, rapporter og handleplaner, både digitale og til print 
  • Design af plakater til kampagner og andre kommunikationsindsatser  
  • Udarbejdelse af grafikker m.v. til vores indhold til intra og sociale medier 
  • Understøttelse af vores organisatoriske arbejde med visuel formidling og tydeliggørelse af processer  
  • Sikre et ensartet visuelt udtryk på tværs af produkter og platforme  
  • Sparring omkring webtilgængelighed.  

Vi arbejder i InDesign, Canva samt Microsoft Office-pakken. 

Hvem er du? 

Vi forventer, at du 

  • allerede er en dygtig grafiker, som kan hjælpe os med at udtrykke os visuelt inden for rammerne af Københavns Kommunes designguide 
  • er kreativ og kan bidrage med ideer og grafiske løsninger til vores kommunikationsarbejde  
  • kan udarbejde en produktionsplan, følge op på projekterne og håndtere forskellige deadlines 
  • sætter pris på at samarbejde med andre fagligheder og kan sætte dig ind i deres behov og ønsker til grafiske produkter 
  • har en høj grad af selvstændighed og kan prioritere i opgaverne, når der er ekstra travlt  
  • kan samarbejde med bestillere og trykkeri, herunder indhente priser og udarbejde trykklare filer 
  • har en relevant uddannelse

Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.

Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. december 2024.  

Ansættelsen er 25 timer pr. uge fordelt på 4-5 dage efter nærmere aftale.  

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Trine Korsgaard på 2580 9012. 

Vi arbejder p.t. med et forsøg på at anonymisere ansøgningerne til ledige stillinger. Det forsøg indgår denne ansøgningsproces i. Derfor ser ansættelsesudvalget ikke dit navn og evt. foto samt oplysninger, såsom køn, alder, etnicitet og civilstand, før de har udvalgt kandidater til samtale. Som ansøger skal du dog skrive dit CV og din ansøgning, som du normalt vil gøre. Send desuden din portfolio med, så vi kan se eksempler på noget, du hidtil har lavet.  

Søg via linket senest torsdag den 3. oktober 2024
Vi forventer at afholde samtaler primo i uge 41 og uge 43.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen 
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Forvaltningens ca. 1.900 medarbejdere understøtter københavnske virksomheder med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne og stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. 

Læs mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen