Gartnere til Bispebjerg- og Assistens Kirkegård
Vil du være med til at sikre en ordentlig og professionel håndtering af kerneopgaven? Er du fleksibel og pligtopfyldende? Har du lyst til at indgå i et godt kollegialt sammenhold på en arbejdsplads, der vægter et sikkert og sundt arbejdsmiljø?
Bliv vores nye kollega i enheden Kirkegårde Nord med 40 medarbejdere opdelt i teams. Enheden har ansvaret for pleje og vedligehold af Bispebjerg- og Assistens Kirkegård. Du bliver en del af en udførende driftsenhed i afdelingen Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) med godt 750 medarbejdere, som sammen sikrer en ren, grøn og indbydende by for københavnerne på tværs af byen.
Om jobbet
Din opgave består i pasning og anlæg af kundebetalte gravsteder samt græs- og hækklipning. Derudover er opgaven pasning af kirkegårdenes øvrige arealer herunder bevaringsværdige gravsteder, busketter, træer, stier og andet forefaldende opgaver, fx tilkastning efter begravelse.
Det er en betingelse, at
- du er i besiddelse af kørekort kategori B
- kan benytte tablet, smartphone samt pc, herunder mail på brugerniveau
- taler, skriver og forstår dansk
Derudover forventer vi, at du
- kan arbejde selvstændigt og team-orienteret
- er indstillet på at indgå positivt og samarbejdende i vores arbejdsfællesskab
- er god til at planlægge din arbejdsdag, da du vil arbejde ud fra en flekstidsaftale (Arbejdstidsaftalen)
- har gartneriske/grønne kompetencer - herunder erfaring med anlæg, træplantning og -fældning
- har maskinerfaring – herunder tager ansvar for, at materiel plejes og efterses dagligt.
- er mødestabil og ansvarsbevidst
- er serviceorienteret, omgængelig og glad for at arbejde blandt mange mennesker
- er indstillet på at indgå i en turnusplan, der omfatter weekendarbejde i et givet interval
Du bliver en del af
- et stærkt hold af gode kollegaer, som i fællesskab løfter kerneopgaven og hjælper hinanden i det daglige
- en organisation, der har fokus på god ledelse og godt arbejdsmiljø samt på at sikre gode udviklings- og uddannelsesmuligheder for sine medarbejdere
- en dynamisk arbejdsplads, som aldrig står stille, og hvor vi hele tiden arbejder sammen om at tilpasse vores service til byens behov og udvikling
Vi tilbyder
- flekstidsaftale, som giver dig indflydelse på dine arbejdstider, som du planlægger sammen med din chef og kolleger
- mulighed for løbende at uddanne dig gennem kurser udbudt i fx Teknik- og Miljøforvaltningen
- En stor arbejdsplads med mulighed for at prøve kræfter med mange typer opgaver, og hvor du samtidig kan være med til at udvikle vores services og løsninger
- En attraktiv pensionsordning
- Den flotteste udendørs arbejdsplads, du kan ønske dig!
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation.
Arbejdstiden udgør 37 timer ugentligt.
Vi ønsker stillingerne besat den 1. april 2025 eller efter aftale.
Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte enhedschef Nini Wolff på ninwol@kk.dk eller 30 45 43 23.
Søg via linket senest søndag den 16. februar 2025
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler ultimo februar.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.