Faglig koordinator for arbejdsmiljø og MED i Danmarks største socialforvaltning
Drives du af at skabe gode rammer for trivsel og et sikkert og sundt arbejdsmiljø? Har du erfaring med direktionsbetjening og betjening af MED-udvalg? Så ser vi frem til at høre fra dig.
Vi søger en faglig koordinator, der, ligesom os, ser arbejdsmiljøet og MED som en hjørnesten i en velfungerende organisation.
I de administrative centre, som Center for HR og Organisation er en del af, understøtter vi Socialforvaltningens centre, så de kan tilbyde den bedste service og ydelse til borgere med særlige behov. Vi dækker en bred vifte af HR- og organisationsudviklingsopgaver og bistår borgmesteren, det politiske udvalg og direktionen i arbejdet med at sætte rammen for den strategiske udvikling af organisationen.
I enheden Ledelse og Arbejdsmiljø, som er en ud af fire enheder i Center for HR og Organisation, arbejder vi bl.a. for at sikre god trivsel og et sikkert og sundt arbejdsmiljø i Socialforvaltningen samt en velfungerende MED-organisation.
Vi sætter retningen for det overordnede arbejde med HR, ledelse, arbejdsmiljø, MED og miljø og omsætter det til konkrete indsatser og operationelle løsninger. Vi arbejder tæt sammen med arbejdsmiljø- og miljøkoordinatorer i organisationen samt Arbejdsmiljø København, der er Københavns Kommunes rådgiver om arbejdsmiljø og arbejdsliv.
Vores nye kollega
- Er en strategisk og faglig stærk koordinator med solidt kendskab til sikkert og sundt arbejdsmiljø, jf. arbejdsmiljølovgivningen, og indgående kendskab til og viden om MED
- Skal koordinere opgaveløsningen og bidrage aktivt med resultatskabelsen på området
- Har erfaring med faglig koordinering og ledelse af fagligt stærke medarbejdere og forstår at balancere mellem at være lydhør og sætte en tydelig retning for arbejdet
- Er en dygtig formidler både mundtligt og skriftligt og har erfaring med betjening af direktion og MED
- Har en relevant uddannelse på kandidatniveau.
Som faglig koordinator vil du skulle sikre faglig retning for et team i Ledelse og Arbejdsmiljø, der arbejder med MED, arbejdsmiljø og miljø, og for et netværk af arbejdsmiljø- og miljøkoordinatorer i organisationen.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling i landets største socialforvaltning i et center med engagerede og fagligt dygtige kollegaer. Vi prioriterer det gode samarbejde og videndeling. Vi har fleksible rammer for vores arbejde og arbejder både på kontoret og hjemme. Du vil være tæt på de politiske beslutningsprocesser, og din dag vil blive afvekslende og udviklende.
Om os
Der er omkring 100 medarbejdere i Center for HR og Organisation fordelt på 4 enheder.Du bliver en del af Ledelse og Arbejdsmiljø, hvor vi er syv organisationskonsulenter og 14 HR-partnere. Vi har et tæt samarbejde og sætter retningen for arbejdsmiljøkoordinatorers og miljøkonsulenters arbejde i organisationen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil blive indplaceret som specialkonsulent eller chefkonsulent afhængig af erfaring.
Der er tale om en fastansættelse på 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. august 2025 eller snarest derefter.
Der er mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og afhængigt af kvalifikationer og erfaring.
Vil du vide mere?
Du er meget velkommen til at kontakte organisationskonsulent Tina Busholdt på 20 53 50 16 eller mail J379@kk.dk eller enhedschef Mette Blangshøj på 24 43 73 91 eller mail M18I@kk.dk, hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen.
Søg via linket senest søndag 11. maj 2025
Der afholdes 1. samtaler den 20. og 22. maj og 2. samtaler den 27. maj 2025. Forud for 2. samtale vil du få udleveret en case til forberedelse.