Erfaren receptionist til Neurorehabilitering - Kbh

Søg jobbet

Politik og administration
Andre arbejdsområder
Fuldtid
Fastansættelse

Vi har brug for en serviceminded, erfaren receptionist med overblik og lyst til at varetage en bred vifte af borgerhenvendelser, administrative opgaver mv. i en omskiftelig hverdag. Er det dig?

Du vil her være en del af et ambitiøst, dynamisk og udviklingsorienteret neurorehabiliteringscenter, der har som mål at være førende på faglighed, kvalitet og sammenhæng i den indsats, vi tilbyder voksne borgere.

Afdelingen Administration og Reception er en central del af centret, og du vil sammen med dine kollegaer være med til at drive og optimere tilbuddet til borgere og pårørende samt arbejde med at sikre fortsat udvikling og høj kvalitet. Vi har i afdelingen godt humør og fokus på at hjælpe hinanden bedst muligt med at løse opgaverne. 

Vi tilbyder

  • en stilling med mangeartede og skiftende arbejdsopgaver
  • en inspirerende og bred samarbejdsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere
  • et arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling, trivsel, faglig sparring og tværfagligt samarbejde, hvor der lægges vægt på selvstændighed, ansvarlighed, respekt og kollegialt samvær
  • gode og indbydende faciliteter for borgere og medarbejdere
  • en arbejdsplads med mange nye tiltag med henblik på at skabe de bedst mulige forhold for borgere og pårørende

Om stillingen
Du vil som vores nye kollega bliver en del af afdelingen Administration og Reception. Du vil fysisk have plads i vores reception og skulle samarbejde med hele huset såvel som med borgere, pårørende, eksterne samarbejdspartnere mv.

Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver, der alle er med til at understøtte sikker drift og god service til hele centret. Vi er p.t. syv medarbejdere tilknyttet afdelingen.

Receptionen har åbent kl. 08.00 til 15.00 alle hverdage.

Dine opgaver vil blandt andet være

  • at passe hovedtelefonen og besvare henvendelser på telefon og mail samt ved fremmøde på Strandvejen
  • at håndtere en bred vifte af bestillinger og systemer, fx i forbindelse med bestilling af transport, oprettelse af medarbejdere i autorisationssystemer, indkøb og fakturabehandling mv.
  • at have og opretholde overblik over diverse lister, skemaer og grupper
  • diverse administrative ad hoc-opgaver

Om dig
Vi forestiller os, at du

  • har flere års erfaring fra lignende administrative kommunale receptioniststillinger indenfor området
  • har flair for og stor erfaring med at arbejde i forskellige systemer; eksempelvis Outlook, FlexDanmark og Cura
  • har interesse for eller erfaring med fakturahåndtering samt diverse systematiske kontroller
  • er udadvendt og servicemindet, struktureret, detaljeorienteret og imødekommende
  • bevarer overblikket, når der er travlt og mange forstyrrelser
  • har lyst til at arbejde systematisk og i tæt samarbejde med dine kollegaer i mindre teams
  • har stærke samarbejdsevner og en anerkendende og imødekommende tilgang til borgere, pårørende, kollegaer og ledelse m.fl.

Om Neurorehabilitering – Kbh
Neurorehabilitering – Kbh er for københavnere der, som oftest, har fået en erhvervet hjerneskade og har brug for rehabilitering og genoptræning på specialiseret og avanceret niveau.

Vi har både en ambulant afdeling og et døgntilbud bestående af to afdelinger, og i 2023 havde vi 722 forløb i vores ambulante afdeling og 388 døgnforløb.

Vi har fokus på borgernes og de pårørendes aktive medvirken i forløbet og på udviklingen af den tværfaglige indsats med sigte på rehabilitering af fysiske, kognitive, sproglige og sociale funktioner. Borgerne er hos os altid centrum i eget forløb, så de bevarer håb og tryghed på vej til en ny livssituation sammen med deres pårørende.

Vi er ca. 220 medarbejdere og ledere med forskellige tværfaglige baggrunde.

Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune.

Du kan læse mere om tilbud til borgere med erhvervet hjerneskade i Københavns Kommune på Neurorehabilitering – Kbh | Københavns Kommune (kk.dk)

Neurorehabilitering – Kbh er beliggende på Strandvejen i Hellerup.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt eller pr. 1. november 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Gitte Søgaard på 2485 4776.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV og uddannelsesbevis. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via linket senest søndag den 22. september 2024
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 39.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.