Erfaren it-specialist med interesse for eDoc og Microsoft 365 til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Kan du bevare overblikket, når organisationen ændrer sig og it-systemerne skal følge med?
Er du i stand til at oversætte organisatoriske ændringer og behov til et sprog, der taler ind konkrete fagsystemer, og trives du i en stor offentlig organisation med politiske dagsordner og mange interessenter?
Så er det dig, vi har brug for i Afdeling for Mobility.
Digitaliseringen i Københavns Kommunes sundheds- og omsorgsforvaltning (SUF) er inde i en rivende udvikling. Et øget fokus på digitalisering stiller stigende krav til medarbejdere på sundheds- og omsorgsområdet, hvor Center for Digitalisering spiller en central rolle i at sikre, at forvaltningen tages i hånden, både i den daglige drift, og når nye systemer og funktioner ser dagens lys.
Om os
Center for Digitalisering er placeret i SUF. Vi er ca. 70 dygtige og engagerede medarbejdere, der er fordelt på fire afdelinger. Du bliver ansat i teamet for De Digitale Fællessystemer, det er placeret i Afdeling for Mobility med 15 ansatte. Teamet varetager forvaltningens mere end 10.000 ansattes interesser på alle kommunens fælles it-Systemer, der blandt andet tæller Microsoft 365-platformen, ESDH (eDoc og F2) og Digital Post.
Om stillingen
Der er tale om en stilling, hvor du som it-specialist kommer til at bevæge dig i et komplekst krydsfelt mellem tekniske detaljer, drift- og vedligehold, licenshåndtering samt strategi og politik. Du bliver en del af et fagligt stærkt team i Afdeling for Mobility.
Du vil som it-specialist indgå i understøttelse af den daglige drift, udvikling, licensstrategi og løbende optimering af kommunens fællessystemer med forvaltningen for øje i samarbejde med teamets øvrige medlemmer. Teamets portefølje tæller i skrivende fem fællessystemer og tilhørende vejledernetværk bestående af medarbejdere fra centralforvaltning, plejehjem, bydækkende enheder m.m.
Som it-specialist vil du i samarbejde med teamets øvrige medlemmer i teamet blandt andet skulle understøtte
- drift- og vedligeholdelse af forvaltningens fællessystemer (særligt vores ESDH-system eDoc og Microsoft 365-platform)
- fejlfinding og test i forbindelse med opdateringer i samspil med kollegaer og vejledere
Dine primære ansvars- og arbejdsopgaver
- at hjælpe med varetagelse af den daglige drift og optimering af vores fællessystemer og dertilhørende licenser, så de afspejler forvaltningens behov – heriblandt implementere organisationsændringer på tværs af systemer
- udvikle, implementere og drifte forvaltningens licensstrategi for relevante fagsystemer – særligt Microsoft 365 sikre gode samarbejdsrelationer på tværs af vejledernetværk i samarbejde med kollegaer samt relevante systemejere
Om dig
Vi forventer, at du
- har erfaring med it og gerne i en offentlig/kommunal kontekst
- har erfaring med ESDH-systemer (fx eDoc og F2) og driften af disse er en fordel
- har kendskab til Microsoft 365-platformen og licensstyring af denne
- trives i rollen som brobygger mellem forretningen og det digitale maskinrum
- kan lide at arbejde med både tekniske og organisatoriske udfordringer
- er i stand til at løse opgaver selvstændigt og sammen med kollegaer
- har gode færdigheder inden for Microsoft Excel
Vi tilbyder
- et udfordrende og spændende job i en stor organisation med højt til loftet
- engagerede samarbejdspartnere fordelt i hele organisationen
- en dagligdag præget af højt tempo, skarpe deadlines, godt humør, engagement og en uformel omgangsform
- kompetente og erfarne kollegaer, der gerne samarbejder og deler viden
- gode muligheder for personlig og faglig udvikling, en sund arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, fokus på trivsel, sociale aktiviteter, flekstid, kantine- og frugtordning
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. marts 2025. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og afhængig af erfaring og kvalifikationer. Ansættelsesstedet er Borups Allé 41, 2200 København N.
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Dzenita Omeragic på 27 22 77 99.
Søg via linket senest søndag den 12. januar 2025
Samtaler finder sted løbende i uge 3.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.