Er du social- og sundhedshjælper? Kom og vær med til at gøre en forskel i Den Sociale Hjemmepleje i København NV

Søg jobbet

Pleje
Fuldtid
Fastansættelse

Leder du efter et spændende job med mulighed for udvikling og indflydelse – så er du måske vores kommende kollega.

Hvem er vi?
I Den Sociale Hjemmepleje gør vi os umage for at skabe en hverdag med mening for udsatte borgere i alderen 18-65 år, som bor i egen bolig. De fleste af borgerne har psykiatriske udfordringer og/eller misbrugsudfordringer. Vi har en mindre gruppe borgere med somatiske udfordringer som Parkinson, ALS eller andre motorisk/fysiske udfordringer.

Vores dagligdag og aftener er ofte uforudsigelige alt efter, hvilke borgere vi kommer hos, og hvordan den enkelte borger har det. Borgerne bestemmer selv i eget liv, og derfor kan det enkelte hjem også være meget kaotisk, og det kan være svært at få lov til at hjælpe.

Det giver mig meget, at jeg ser borgeren blomstre, når vores møde sker på den enkeltes præmisser. For arbejdet med relationerne er det skønneste. Det er det, der gør forskellen. Iden fra Den Sociale Hjemmepleje | Socialjob

Derfor skal du vælge os
I Den Sociale Hjemmepleje gør vi os umage for at skabe en hverdag med mening for udsatte borgere i egen bolig. Den Sociale Hjemmepleje er åben 24 timer i døgnet alle årets dage.

Vi er et stærkt hold bestående af medarbejdere med forskellige faglige profiler, fx sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, og social- og sundhedshjælper. Vi anerkender og respekterer hinandens faglighed, viden og kompetencer – vi værdsætter alle et trygt og godt arbejdsmiljø, og sammen løfter vi i flok.

Du vil indgå i en spændende arbejdsplads, hvor ikke to dage eller aftener er ens. Der er stor forskellighed i de hjem, du vil komme i og dermed også mange forskelligartede opgaver.

Vi tilbyder dig

  • En arbejdsdag eller aften, hvor din faglighed bliver bragt i spil i arbejdet med at gøre en forskel for de udsatte og sårbare københavnere, der har allermest brug for hjælp og støtte
  • Arbejdsopgaver, som matcher din faglige profil – du får altid en grundig introduktion, så du føler dig klædt godt på til at varetage de forskellige opgaver
  • En arbejdsplads, hvor der er fokus på faglig sparring og vidensdeling SOSU-hjælpere og SOSU-assistenter imellem, fx på personalemøder, med enhedsleder og i dit team
  • En nærværende og tydelig ledelse, der ønsker at støtte og fremme din faglige udvikling
  • Dygtige og søde kollegaer, der alle ønsker at bidrage til et godt tværfagligt samarbejde og et humørfyldt kollegaskab
  • Fleksibiliteten til et spændende arbejds- og familieliv

Vi leder efter en kollega, som kan sige 'ja' til følgende

  • Er uddannet social- og sundhedshjælper
  • Har lyst til at anvende din faglighed og har mod på at udvikle dig
  • Har lyst til et nærværende job, hvor du giver meget af dig selv, men også får meget retur
  • Ser det som en selvfølge at samarbejde på tværs med kollegaer, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • Har en stor grad af rummelighed, tålmodighed og positiv energi
  • Kan bidrage med et højt fagligt og professionelt niveau og har fokus på at være løsningsfokuseret
  • Trives med arbejdsopgaver, der udføres i borgerens hjem 
  • Taler og skriver dansk, og forstår vigtigheden af at dokumentere vores indsats i omsorgssystemet CURA
  • At du er frisk på at transportere dig rundt på cyklen i København i alt slags vejr både dag og aften
  • Kan fremvise gyldigt kørekort, hvis du søger aftenvagt

Ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst og principperne vedrørende lokal løndannelse.

Ansættelsen er i Den Sociale Hjemmepleje, der er en del af Socialforvaltningen med arbejdssted i Center Nord beliggende, Vibevej 9,3 sal, 2400 København NV.

Vi indhenter offentlig straffe- og børneattest ved tilbud om ansættelse.

Tiltrædelse gerne den 1. februar 2025 eller derefter – vi venter gerne på den rette kandidat

Hos Center Nord dækker vi områderne: Brønshøj, Vanløse, Husum, Østerbro, Bispebjerg og Nørrebro.  

Dagvagterne – Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Den daglige arbejdstid vil være hverdage indenfor tidsrummet 7.30-15.30. Samt weekendvagt hver fjerde uge.

Aftenvagterne – Aftenvagten er planlagt i et 7/7 rul. 7 dages arbejde og 7 dages fri i lige uger. Mødetid fra 15.30-23.30.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte os. Dagvagt enhedsleder Tanja Nielsen 51 85 49 79 og Anette S. Madsen på 21 25 33 86 og Angelica T. Christensen på 29 28 61 55. Eller aftenvagt enhedsleder Natasja B Steensen på 61 35 76 21.

Hvis du har lyst til at blive en del af vores team, så send dit CV, og en motiveret ansøgning, om hvorfor du gerne vil arbejde i Den Sociale Hjemmepleje.

Søg via linket senest onsdag den 29. januar 2025