Energisk, struktureret og pligtopfyldende studentermedhjælper til Borgerrepræsentationens Sekretariat på Københavns Rådhus
Din næste arbejdsplads kan blive på Københavns Rådhus – her vil du få nye kollegaer med forskellige fagligheder, der alle arbejder med at betjene Københavns politikere i Økonomiudvalget og Borgerrepræsentationen.
I den daglige opgaveløsning er vi i kontakt med et bredt netværk af embedsmænd i Økonomiforvaltningen og kommunens øvrige forvaltninger.
Dine kvalifikationer
Du er i gang med en videregående uddannelse og har erfaring fra tidligere studenterjobs.
Vi forventer, at du
- er interesseret i at arbejde i et politisk miljø
- er serviceorienteret, grundig og ikke mister overblikket i en travl hverdag
- har gode samarbejdsevner og samtidig også kan arbejde selvstændigt og udvise initiativ
- har teknisk flair i forhold til IT
- er fleksibel i forbindelse med planlægningen af arbejdstid
Dit arbejde vil bestå i
- understøtte vores administration af politikernes rokeringer, hverv og vederlag
- vedligeholdelse af diverse oversigter
- understøtte afviklingen af møderne i Økonomiudvalget og Borgerrepræsentationen
- andre løbende ad hoc studenteropgaver
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde.
Ugentlig arbejdstid er på ca. 15 timer. Timeantallet kan variere af hensyn til eksamener og arbejdspres.
Tiltrædelse ønskes snarest muligt.
Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte teamleder Helene Vinten Madsen på 24 29 84 34 eller mail cq87@kk.dk.
Søg via linket senest onsdag den 11. december 2024
Vi planlægger at gennemføre ansættelsessamtaler fredag den 13. december 2024.