Dygtig akademisk medarbejder med flair for koordinering til Teknik- og Miljøforvaltningen
Genopslag
Vil du være med til at styrke koordineringen af anlægsarbejder i København og bidrage til, at borgere og erhvervsliv i Københavns Kommune oplever færre gener fra anlægsprojekter?
Er du dygtig til at skabe struktur, har analytisk forståelse og erfaring med at drive processer?
Er du god til at indgå i dialog med interessenter og til at anvende digitale værktøjer?
Hvis svaret er ja, så er stillingen som anlægskoordinator i Teknik- og Miljøforvaltningen måske noget for dig.
Om stillingen
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling som anlægskoordinator i enheden Container- og Gravetilladelser i Danmarks største kommune. Hvad enten det er genopførelse af Børsen, endnu en etape af metroen, der skal bygges, renovering af en bro, fornyelse af forsyningsledninger eller World-Tour-feltet, som skal ræse gennem byen, så er vi med.
Den store bygge- og anlægsaktivitet i byen skaber et behov for, at kommunens og eksternes anlægsprojekter koordineres og udføres i den rigtige rækkefølge, så bl.a. nyanlagte veje så vidt muligt ikke graves op igen få år efter anlæg, og at trafikomlægninger er sammenhængende og koordineret, mens anlægsarbejderne står på.
Du vil
- understøtte den daglige koordinering og prioritering af byens mange anlægsprojekter i tæt samarbejde med bygherrer, ledningsejere og vejinspektører
- bidrage til at udvikle et digitalt koordineringsværktøj, hvor anlægsdata registreres for at skabe overblik over igangværende og kommende projekter
- bidrage til en proaktiv kommunikation om anlægsprojekternes betydning for fremkommelighed i byen
- spille en central rolle i dialogen mellem de mange aktører, der er involveret i byens anlægsprojekter
Der er tale om en nyoprettet funktion, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på opgaven og funktionen som anlægskoordinator.
Hvem er du?
Vi søger en profil med følgende kompetencer:
- En relevant uddannelse indenfor fx offentlig forvaltning, statskundskab, civil- eller trafikingeniør eller lignende.
- Koordinerings-haj: Erfaringer med koordinering, interessenthåndtering og arbejde i en politisk styret organisation er en fordel, men ikke et krav.
- Stærk kommunikatør: Du er skarp til at forstå og formidle fagligt stof på en klar og forståelig måde.
- Struktur-guru: Du kan holde overblikket i en kompleks hverdag.
- Ja-hat: Du er dynamisk og omstillingsparat og ser mulighederne i udfordringerne.
- Du er nysgerrig på byens udvikling og klar til at arbejde i en politisk styret organisation.
Hvad tilbyder vi dig?
- En position med impact: Gør en konkret forskel for Københavns borgere og erhvervsliv, og vær med til at understøtte udviklingen af byen.
- En dynamisk arbejdsplads: Bliv en del af et alsidigt team af kollegaer, der er passionerede omkring deres arbejde og altid klar til at hjælpe hinanden.
- Plads til idéer: Vær med at udvikle løsninger på nogle af byens spændende udfordringer.
Om enheden
Du bliver en del af enheden Container- og Gravetilladelser, der arbejder for, at midlertidig brug af vejareal og vejarbejde koordineres og gennemføres, så fremkommelighed og trafiksikkerhed bliver opretholdt. Vi er ca. 30 medarbejdere og udsteder årligt ca. 30.000 tilladelser.
Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med forhandlingsberettigede faglige organisationer. Forventet start er den 1. maj 2025 eller snarest muligt. Arbejds- og tjenestestedet er Islands Brygge 37, 2300 København S.
Klar til at tage udfordringen op?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef i Container- og Gravetilladelser Kristina Samsøe Mosbæk på 23 63 65 38/BS4D@kk.dk eller anlægskoordinator Sigrid Liv Jacobsen på 23 70 48 92/DM82@kk.dk.
Søg via linket senest søndag den 23. marts 2025
Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet indenfor miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia.kr.