Driftskoordinator, der vil medvirke til at sikre en ren og indbydende hovedstad, til Renhold Syd og Cykler

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Er du en erfaren koordinator med indgående kendskab til planlægning, strukturering, administration og ledelsesassistance? Trives du i et alsidigt miljø, hvor du har mange bolde i luften ad gangen? Så har vi et spændende job til dig.

Om jobbet og dine arbejdsopgaver

Som driftskoordinator understøtter du enhedschefens ledelse af enheden og står for personaleadministrative opgaver, økonomi, driftsplanlægning og øvrige administrative opgaver.

Du har stedfortræderrolle for enhedschefen i forhold til økonomi- og personaleadministrative opgaver og planlægger og igangsætter selvstændigt arbejdsopgaver blandt de udførende medarbejdere. Du koordinerer også forskellige praktiske opgaver, der opstår i driften af pladsen/pladserne.

Derudover omfatter opgaveportefølje desuden:

  • Indkøb og bestilling af varer og serviceydelser samt koordinering af modtagelse af disse.
  • Godkendelse af fakturaer.
  • Fakturering.
  • Bestilling og koordinering af service og reparation af materiel.
  • Besvarelse af borgerhenvendelser.
  • Lejlighedsvist tilsyn.

Der vil også være en del mødeaktiviteter, da du som driftskoordinator også samarbejder og koordinerer med andre enheders chefer og driftskoordinatorer i forhold til planlægning og afvikling af enhedens opgaver. Blandt andet har driftskoordinatorerne på tværs af området et mødeforum cirka 1 gang om måneden med fælles information, drøftelser og sparring. Herudover sørger driftskoordinatorerne for at sidde og arbejde sammen efter behov. Du kan derfor regne med, at der – udover det nære samarbejde med enhedschef og medarbejdere i enheden – også er et nært fællesskab og samarbejde med driftskoordinatorer på tværs af hele den udførende drift.

Enheden Renhold Syd
Enheden holder til på Selinevej og består af 35-38 engagerede og erfarne medarbejdere.

Enheden er opdelt i flere renholdelsesteams, som står for renhold af veje, fortove og pladser. Herudover har enheden to bydækkende opgaver. Den ene i forhold til ukrudtsbekæmpelse med stort materiel og den anden i forhold til indsamling af efterladte cykler i byen. Cykelteamet holder til på Amager Strandvej, mens ukrudtsteamet holder til med resten af enheden på Selinevej. København Syd omfatter områder som Islands Brygge, Amager, Valby og dele af Vesterbro.

Vi har et godt kollegialt sammenhold med en humoristisk og uformel omgangsform, højt til loftet, og vi hjælper hinanden i det daglige med fokus på vores fælles opgave.  

Hvem er du?
Det vigtigste i stillingen er, at du trives i en rolle med forskellige opgaver, og hvor du er bindeleddet mellem ledelse og personale. Derfor er det ikke vigtigt for os, om du har opnået dine kompetencer gennem erfaring og/eller har en relevant uddannelse. Det er derimod vigtigt, at du har dokumenteret erfaring med en bred vifte af opgaver, kan arbejde selvstændigt og kan agere professionelt i en hverdag, hvor tingene ofte skal gå stærkt.

Det er væsentligt, at du har gode samarbejdsegenskaber og er i stand til at kommunikere og samarbejde på tværs af lagene i en stor og kompleks driftsorganisation.

Derudover er det en fordel, hvis du:

  • har IT-færdigheder, der sætter dig i stand til at agere i forskellige IT-systemer på selvstændigt niveau, herunder:
    • PUMA, opgaver, materiel, godkendelse, mv.
    • Kvantum (SAP) og Astrow (flekstidssystem)
    • Office-pakken herunder Outlook. 
  • har erfaring med eller kendskab til besvarelse af borgerhenvendelser.

Parker, Kirkegårde og Renhold
Begge enheder er en del af området Drift i Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR), som er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen (TMF). Det er en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi er i gang 365 dage om året, og hvor der lægges vægt på godt samarbejde. PKR er i løbende udvikling, hvilket betyder, at kravene til medarbejderne ændrer sig hele tiden. Det er derfor muligt at uddanne sig løbende gennem kurser udbudt i TMF.  

PKR har godt 750 medarbejdere med forskellige opgaver, som vedrører driften af hovedstaden. Vores kerneopgave er, at vi hver dag tilbyder københavnerne en ren, grøn og indbydende by på konkurrencedygtige vilkår.

Ansættelsesforhold
Stillingen er fastansættelse på 37 timer ugentlig og med tiltrædelse snarest muligt. Timerne er fordelt i tidsrummet kl. 06.00 til kl. 17.00. Arbejdet er som udgangspunkt fysisk fremmøde på Selinevej 2 med plads til periodevis hjemmearbejdsdage efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med forhandlingsberettiget organisation.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Noor Jady på 2347 5786 eller teamkoordinator Jesper Carlsen på 3054 8753.

Søg via linket senest fredag den 26. juli 2024
Vi holder samtaler onsdag den 31. juli.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.