Bliv teamleder i Koncernservice

Søg jobbet

Drift og service
Ledelse
Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

Har du interesse for ledelse, medarbejderudvikling og driftsledelse?  
Har du samtidig en passion for at levere god kvalitet, høj service og udvikling af dit fagområde?

Så er jobbet som teamleder i Center for Løn og Personale måske noget for dig.

Dine opgaver og kompetencer
Som teamleder får du ansvaret for et team med 12 løn- og personalekonsulenter og en studentermedhjælper. Du indgår i et tæt samarbejde med kontorchefen, to andre teamledere i kontoret og centrets øvrige teamledere.

Dine vigtigste opgaver vil være:

  • ansvar for den daglige drift af løn- og personalesager – det er fx ansættelsesbreve, lønindplaceringer, fratrædelser og kontroller
  • driftsstyring i form af kapacitetsplanlægning, opgaveprioritering samt sikring af kvalitet og rettidighed  
  • ansvar for den daglige personaleledelse, herunder 1:1-samtaler og MUS mv.
  • faglig sparring med teamets medarbejdere om opgaveløsningen
  • medvirke til at skabe trivsel i teamet  
  • sikre fastholdelse og videreudvikling af faglige kompetencer
  • eventuelt indgå i udviklingsprojekter om digitalisering og automatisering

Vi forventer, at du har:

  • ledelseserfaring eller lyst til at arbejde med ledelse  
  • lyst til at arbejde med kompetenceudvikling af medarbejdere  
  • erfaring med driftsstyring
  • grundlæggende viden indenfor løn- og personaleområdet, så du kan gennemskue de faglige problemstillinger
  • kommunikative evner, så du kan formidle komplicerede problemstillinger
  • fokus på at skabe nye muligheder og gode løsninger  
  • lyst til at skabe gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt  
  • et godt humør, drive og engagement

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til lønsystemer og/eller driftsstyring.

Hvem er vi?
I Center for Løn og Personale i Koncernservice bliver du en del af en udviklingsorienteret og attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og serviceminded samarbejdspartner for vores brugere i kommunens forvaltninger.

Vi har et stærkt fokus på udvikling af vores services
Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 200 medarbejdere fordelt på fem kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af teamlederne. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration.  

Vi lægger vægt på et åbent og tillidsfuldt miljø, hvor der er plads til at udvikle sig som leder. Desuden bliver du en del af et teamledernetværk på 14 teamledere på tværs af Center for Løn og Personale, hvor tværfagligt samarbejde vægtes højt.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Vi tilbyder:

  • et spændende og udviklende job med mulighed for at arbejde med service, kvalitet og digitalisering
  • en ambitiøs arbejdsplads med højt tempo og mulighed for at bidrage til udviklingen  
  • dygtige og engagerede kollegaer i et rummeligt og rart miljø
  • en arbejdsplads i et moderne kontordomicil tæt på Fuglebakken Station
  • kantineordning, massageordning og andre personalegoder   
  • mulighed for hjemmearbejde.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse gerne fra den 1. oktober 2024. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.  

Vil du vide mere om jobbet?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte centerchef Anne Boll på 2752 0277.

Søg via linket senest mandag den 12. august 2024
Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 33, 34 og 35. Der vil være test mellem 1. og 2. samtale.

Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk