Administrativ medarbejder til Sundhed og Beskæftigelse

Søg jobbet

Politik og administration
Andre arbejdsområder
Fuldtid
Fastansættelse

Sundhed og Beskæftigelse hører under Sundheds- og Omsorgsforvaltningen og har til opgave at levere sundhedsfaglige borgerforløb til ledige borgere henvist fra Beskæftigelses- og integrationsforvaltningen. Det overordnede formål med de sundhedsfaglige forløb er at bidrage til, at borgerne kommer tættere på beskæftigelse eller uddannelse. 

Afdelingen er midt i en spændende udvikling, som indebærer, at vi også er involveret i flere projekter, hvor målgruppen er ledige og udsatte borgere i Københavns Kommune.

Om afdelingen
Sundhed og Beskæftigelse består af 32 engagerede medarbejdere med forskellige sundhedsfaglige baggrunde, som alle brænder for at gøre en forskel for udsatte borgere.

Vi er delt op i to teams, Indsatsteamet og Rehabteamet, samt et sekretariat, som understøtter hele afdelingen.

Vi søger en administrativ medarbejder til Sekretariatet, der udover dig består af én anden sekretær. I vil sammen skulle dække de drifts- og ledelsesmæssige opgaver, der hører til i administrationen i afdelingen.

Om jobbet
Du vil få en bred vifte af opgaver, der i samarbejde med den anden sekretær omfatter:

  • Understøttelse af de to afdelingsledere i forbindelse med rekruttering og personaleadministration ift. afdelingens ca. 30 medarbejdere
  • Understøttelse og serviceopgaver ift. øvrige kollegaer ifm. kalenderstyring, tidsregistrering, indkøb, it-hjælp mv.
  • Behandling af fakturaer, udlæg og indkøb i vores SAP-baserede økonomisystem, Kvantum 
  • Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside
  • Pasning af telefon (og mail), herunder kontakt med borgere og samarbejdspartnere
  • Indkalde og booke borgere, som er henvist af jobcentre
  • Møde- og konferencetilrettelæggelse og -forplejning

Om dig
Den medarbejder, vi ønsker os, har følgende faglige kompetencer:

  • Har allround kontoruddannelse, f.eks. administrationsbachelor, og gerne kendskab til offentlig administration og personaleadministration
  • Er velbevandret i brugen af Office-pakken og har flair for it-systemer
  • Har gerne erfaring med økonomisystemet Kvantum og journaliseringssystemet e-Doc, dog ikke et krav – oplæring vil finde sted

Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer:

  • Arbejder selvstændigt, har både overblik og flair for detaljen, kan prioritere, være på forkant og følge op
  • Er hjælpsom og løsningsorienteret, kan aflæse situationer og sætter en dyd i at yde den bedste service overfor ledelse og kollegaer
  • Er fleksibel og trives med en god blanding af udfordrende, spændende opgaver og rutineopgaver

Du vil blive del af en engageret kollegagruppe og en arbejdsplads, hvor vi værdsætter at gøre tingene ordentligt og samtidig have tid til at have det sjovt sammen.

Løn- og ansættelsesforhold 
Der er mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse samt hjemmearbejde efter aftale.

Stillingen ønskes besat snarest muligt eller senest den 1. oktober 2024. Stillingen er en fast stilling på 30-37 timer om ugen.

Ansættelse og aflønning er efter principperne for Ny Løn og i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation.  

Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med en ansættelse.  

Mere information  
Har du spørgsmål vedr. stillingen, kan du kontakte afdelingsleder for Indsatsteamet Eva Elkjær på 5162 6055.

Søg via linket senest mandag den 19. august 2024
Samtaler afholdes torsdag den 22. august 2024.