Administrativ medarbejder til Københavns bemandede legepladser i Teknik- og Miljøforvaltningen
Har du erfaring med, intessere og flair for skemaer, administration og ledelsesassistance?
Trives du i et dynamisk og alsidigt arbejdsmiljø?
Så har vi måske en stilling til dig.
Du bliver en del af Københavns Kommunes bemandede legepladser, hvor der er 26 legepladser fordelt over hele byen. Her er personalet ansat til at skabe trygge mødesteder og åndehuller for hele familien. Bemandede legepladser er organiseret i enheden Parker, Kirkegårde og Renhold i Teknik og Miljøforvaltningen.
Om jobbet
Vi søger en selvstændig og struktureret administrativ medarbejder med overblik, systematisk sans og servicegen til en nyoprettet stilling, hvor du skal understøtte enhedens tre teamledere og enhedschefen med at skabe overblik i en foranderlig og udforende hverdag med mange varierende opgaver indenfor driftsplanlægning og administration.
Selv om legepladsernes 26 matrikler ligner hinanden, har de alle selvstændige åbningstider og der skal derfor også udarbejdes individuelle skemaer til alle enhedens medarbejdere, hvilket bliver din opgave.
Vi søger en kollega, der er god til at samarbejde med mange forskellige medarbejdere, kan skabe overblik og forholde sig neutralt til opgaveløsningen. Du får bl.a. ansvaret for at sikre en velfungerende drift på de bemandede legepladser ved ferieafvikling.
Arbejdet er en blanding af kontorarbejde med ren administration og ture rundt på legepladserne rundt i hele byen, hvor der skal findes løsninger på lavpraktiske konkrete problemstillinger.
Både mundtlig og skriftlig kommunikation er en vigtig del af dit daglige arbejde, og du skal evne at forklare de samme dagsordener til mange forskellige faggrupper.
Din opgaveportefølje vil bestå af fx
- skemalægning af medarbejdernes arbejdstid i forskellige rul, der varierer i årets løb
- registrering og indberetning af medarbejdernes omlægning af timer
- at sidde med medarbejdernes ferieindberetninger og ferieønsker
- registrering af sygdom
- rekruttering af vikarer og sommerfugle og introducere dem til deres arbejdsopgaver
- at indkalde nye medarbejdere til introduktionsmøder
- at understøtte teamlederne med at indkalde til diverse møder
- at sikre indberetninger og rykke medarbejdere for tilbagemeldinger og indberetninger
- at trække ferielister
- at lave KPI’er for ferie og sygdom
Du bliver en del af enhedens administration og vil være i tæt samarbejde med enhedens driftkoordinatorer, specialkonsulent og Teamleder. Du vil desuden være i daglig kontakt med og skulle servicere legepladsernes medarbejdere i deres dagligdagsudfordringer, hvorfor stærke relationelle kompetencer er en nødvendighed.
Vi forventer, at du
- har relevant erfaring indenfor kontor og administration eller uddannelse som fx kontorassistent
- er serviceminded og samarbejdsorienteret
- arbejder systematisk og analytisk
- er engageret og initiativrig
- hHar erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
- er god til at formulere dig – både skriftligt og mundtligt
- er stærk bruger af Microsoft Office og god til at sætte dig ind i nye administrative systemer
- har en fleksibel indstilling til arbejdets tilrettelæggelse
- kan lide at komme rundt i hele byen, da der er vil være møder på legepladserne
Vi tilbyder en 37-timers arbejdsuge inklusive frokostpause på en arbejdsplads, der har til huse i Njalsgade på Islands Brygge lige ved havnen og tæt på busser og metro. Vi er en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet, der lægger vægt på godt samarbejde, udviklingsmuligheder for den enkelte, samt resultater, der rykker for København.
Ansættelsesvilkår
Vi ønsker, at du kan tiltræde hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Yderligere information
Har du spørgsmål, så ring til driftskoordinator Mette Gunthel Brøndum på 21 80 62 43 eller enhedschef Jens Kristian Nielsen på 24 91 53 70.
Søg via linket senest fredag den 24. januar 2025
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 5.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.