Administrativ medarbejder til en styrket uddannelsesindsats for plejepersonale i København
Vil du være med til at styrke vores arbejde med at få flere faglærte og mere kvalificerede medarbejdere på sundheds- og omsorgsområdet? Og har du styr på refusionsprocessen, når medarbejdere er under uddannelse?
Efter 2½ års succesfuldt projekt har vi fået politisk opbakning til, at vi skal forankre og udvide vores arbejde med at få flere faglærte og mere kvalificerede medarbejdere i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Som en del af vores Strategi for håndtering af mangel på arbejdskraft skal vi derfor gennemføre indsatser, sådan at vi hvert år får mindst 100 ufaglærte til at starte på uddannelse og løfter kompetencerne hos over 300 medarbejdere.
Vi søger derfor en administrativ medarbejder, som skal sørge for, at plejehjem og hjemmepleje får deres lønudgifter dækket, når deres medarbejdere deltager på uddannelse eller kurser. Det kan være ved at ansøge den kommunale kompetencefond og beregne og udbetale lønrefusion på baggrund af deltagerlister og lønsatser. Du kommer til at stå for administration af op mod 10 mio. kr. årligt. Du har løbende mulighed for faglig sparring og samarbejde med dygtige kolleger. Du kommer til at indgå i vores administrative team på fire medarbejdere, hvor du også skal varetage opgaver som indkøb og bogføring.
Dine opgaver vil bl.a. være
- at ansøge den kommunale kompetencefond
- at udregne og udbetale refusioner til plejehjem og hjemmepleje
- elevadministration (via EduAdm)
- at administrere puljer til kompetenceudvikling – bl.a. ved at sagsbehandle ansøgninger og indstille ansøgninger til godkendelse
- indkøb og bogføring af varer og kurser/kompetenceudvikling
- at svare på spørgsmål fra plejehjem, hjemmepleje og kolleger
- at effektivisere arbejdsgange i samarbejdet med plejehjem, hjemmepleje og uddannelsesudbydere
Om dig
Vi søger en ny kollega, som
- har en administrativ uddannelse (fx kontoruddannelse med speciale i offentlig administration)
- har erfaring med at stå for beregning og administration
- har kendskab til/erfaring med indkøb og bogføring (meget gerne i Kvantum/SAP)
- er selvstændig og opsøgende ift. opgaveløsning og løbende forbedring af vores arbejde
- er fleksibel, imødekommende og kan samarbejde
- har lyst til at sætte dit præg på udviklingen
Det får du hos os
Du bliver en del af Afdeling for Kompetenceudvikling i Center for HR og Uddannelse med ca. 35 kolleger. Du får mulighed for at være med til at gennemføre indsatser indenfor et område, som vi brænder for, og hvor du kan forme dine opgaver og arbejdsdag. Der er stor politisk opmærksomhed på vores arbejde, og vi er med til at gøre en stor forskel for de mange dygtige sundhedsprofessionelle i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.
Vi holder til på to adresser i København, og du skal forvente, at du kan komme til at være på begge arbejdssteder. Vi arbejder i et åbent kontormiljø med fleksible pladser og en flot udsigt over byens tage. Vi har flekstid, mulighed for hjemmearbejdsdage og gode muligheder for kompetenceudvikling.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den relevante faglige organisation på baggrund af gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat snarest muligt. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jacob Løbner på 21 27 04 29.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer.
Søg via linket senest tirsdag den 3. december 2024
Der afholdes samtaler mandag den 9. december 2024.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.