Administrativ medarbejder til Borgerrepræsentationens Sekretariat

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

Er du klar til et alsidigt og spændende job, hvor du spiller en central rolle i at sikre en effektiv betjening af Borgerrepræsentationen og lokaludvalg? Er du engageret, struktureret og god til at samarbejde? Så er det måske dig, vi søger.

Om Borgerrepræsentationens Sekretariat
I Borgerrepræsentationens Sekretariat betjener vi de politisk valgte medlemmer af Borgerrepræsentationen og vores 12 lokaludvalg. Vores opgaver spænder fra administrative, juridiske og tekniske opgaver til rådgivning samt planlægning og afvikling af projekter for københavnerinddragelse og arrangementer generelt på Rådhuset. Derudover har vi et tæt samarbejde med kolleger i vores egen forvaltning og kommunens øvrige seks fagforvaltninger.

Sekretariatet har adresse på Københavns Rådhus, mens lokaludvalgssekretariaterne holder til i de forskellige bydele. Som administrativ medarbejder vil du arbejde på Rådhuset og bistå med opgaveløsningen på tværs af sekretariatets teams.

Jobbet som administrativ medarbejder
Din hverdag vil være præget af varierede opgaver med fokus på at sikre velorganiserede processer og arbejdsforhold for ledelsen og dine kolleger i planlægning og afvikling af den politiske mødevirksomhed. Opgaverne inkluderer fx:

  • koordinering og booking af møder, seminarier, introprogrammer m.m.
  • indsamling og videreformidling af div. information relateret til kontorets drift.
  • koordinering af opgaver relateret til betjening af lokaludvalg.
  • sikring af videndeling mellem rådhusdelen og lokaludvalgssekretariaterne.
  • håndtering af diverse praktiske og projektorienterede ad hoc-opgaver knyttet til sekretariatets arrangementer og projekter med københavnerinddragelse.

Din evne til at holde overblikket, prioritere dine opgaver og støtte vores decentrale kollegers arbejde i lokaludvalgssekretariaterne vil være afgørende for din succes i rollen.

I Borgerrepræsentationens Sekretariat vil du indgå i et dynamisk arbejdsmiljø med gode muligheder for faglig udvikling, godt samarbejde og højt til loftet. Du vil blive stillet en arbejdstelefon, bærbar PC samt iPad til rådighed og have mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse.

Vi lægger vægt på, at du

  • har en kontoruddannelse, er kommunom eller anden relevant uddannelse.
  • har 1-2 års erfaring med offentlig administration og gerne fra en kommune.
  • er en stærk kommunikator – både mundtligt og skriftligt.
  • er opsøgende og fleksibel i forhold til opgaver og opgavefordeling.
  • trives med at arbejde i et mangfoldigt miljø af samarbejdspartnere.
  • er detaljeorienteret og grundig i din tilgang til dit arbejde.
  • har personlige egenskaber, der gør dig til en god holdspiller.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. oktober 2024 eller snarest derefter.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er omfattet af Ny Løn. Lønnen fastsættes efter nærmere forhandling med vedkommendes faglige organisation bl.a. på baggrund af erfaring og kvalifikationer.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte sekretariatschef Flemming Dubgaard Hansen på 2711 9535 eller teamleder Anja Englev Olsen på 2612 8455.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Søg via linket senest fredag den 13. september 2024
Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 38 og 39.

Om Økonomiforvaltningen
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Der arbejder i alt ca. 3.600 personer i Økonomiforvaltningen, hvoraf ca. 300 af os har kontor på rådhuset. De fysiske rammer for dit arbejde vil således være Københavns historiske og smukke rådhus. Her betjener vi overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget, og vi er tæt på det politiske liv i kommunen. Sammen har vi fokus på at skabe værdi for københavnerne og København. Du vil på rådhuset blive en del af et spændende arbejdsmiljø, hvor motivation, trivsel og det gode samarbejde er i højsædet og med gode muligheder for kompetenceudvikling.