Aborist/Gartner med relevant efteruddannelse til enheden Tværgående Grøn Drift i Teknik- og Miljøforvaltningen

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Brænder du for træpleje og grønt arbejde? Har du lyst til at indgå i et godt kollegialt fællesskab med en humoristisk og uformel omgangsform? Så kunne du være vores nye kollega i enheden Tværgående Grøn Drift.

Om stillingen
Vores enhed er en del af afdelingen Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) med godt 750 medarbejdere, som hver dag arbejder for at give københavnerne en ren, grøn og indbydende by. Vi er 15-20 dedikerede gartnere, specialarbejdere, aborister, driftskoordinatorer og elever, som holder til i naturskønne omgivelser på Bispebjerg kirkegård i København NV. Enhedens opgaver består blandt andet af græsslåning, træpleje, hækklipning og stirenovering på tværs af hele kommunen. Dine opgaver vil omfatte træpleje og -fældning på kommunale arealer som institutioner, skoler, idrætsanlæg, parker m.v. Enheden har i sommerhalvåret opgaven med hækklipning på en stor del af disse arealer, så du skal være indstillet på at hækklipning, både maskinel og manuel, udgør en stor del af arbejdsopgaverne i den periode. Du kan også forvente at blive involveret i enhedens øvrige opgaver som træplantningsprojekter og øvrigt forefaldende grønt anlægs- og plejearbejde. Vi uddanner også både gartner- og aboristelever, så du skal forvente, at elevopgaven fylder en del og at du vil blive tilknyttet en elev som fast makker.  

Hvem er du

Det er en betingelse, at du

  • er faglært skov- og naturtekniker med aboristspeciale eller lignende efteruddannelse (din baggrund kan også være en anden grøn faguddannelse, men det er en forudsætning, at du som minimum har bestået grundlæggende og udvidet træklatring og har dokumenteret erfaring med træpleje og træklatring)
  • er i besiddelse af kørekort Kategori B+ (hvis du ikke har trailerkørekort forventer vi, at du er indstillet på at tage kørekortet efter opstart)
  • kan begå dig med IT på brugerniveau, da det daglige arbejde indebærer registreringer og lignende på telefon og pc
  • taler, skriver og forstår dansk

Derudover forventer vi, at du

  • kan arbejde selvstændigt, ansvarsopsøgende og teamorienteret
  • er indstillet på at indgå positivt og samarbejdende i vores arbejdsfællesskab
  • er indstillet på at bidrage til oplæring af vores aboristelever
  • er mødestabil, ansvarsbevidst og god til at planlægge din arbejdsdag
  • er serviceorienteret, omgængelig og glad for at arbejde blandt mange mennesker i en kompleks organisation
  • er indstillet på at indgå i en turnusplan, der kan omfatte weekendarbejde i et givent interval

Du bliver en del af

  • et stærkt hold af gode kolleger, som i fællesskab løfter vores kerneopgaver og hjælper hinanden i det daglige
  • en organisation, der både har fokus på det gode arbejdsmiljø og på at sikre gode udviklings- og uddannelsesmuligheder for sine medarbejdere
  • en dynamisk arbejdsplads, som aldrig står stille, og hvor vi hele tiden arbejder sammen om at tilpasse vores service til byens behov og udvikling

Vi tilbyder

  • flekstidsaftale, der giver dig indflydelse på dine arbejdstider, som du planlægger sammen med din chef og kolleger
  • en moderne arbejdsplads, der går op i ordentlighed, godt udstyr, sikkerhed og effektivitet
  • mulighed for løbende at uddanne dig gennem kurser udbudt eksternt og i Teknik- og Miljøforvaltningen
  • en stor arbejdsplads med mulighed for at prøve kræfter med mange typer opgaver, og hvor du samtidig kan være med til at udvikle vores services og løsninger
  • en attraktiv pensionsordning

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst, og løn forhandles efter kvalifikationer og forhandling med 3F.

Stillingen er en fuldtidsstilling.

Vi ønsker stillingen besat pr. 1. november 2024 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Kontakt enhedschef Rikke Ellingsgaard på 27 15 04 50 eller driftskoordinator Jari Møgelberg på 26 30 19 41, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte opdateret CV.

Søg via linket senest fredag den 18. oktober 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.